Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Har precis fått mig ett lag på Hattrick.org nu och undrar om de är nån här som är bra på de o vill hjälpa mig lite. Först o främst undrar jag om nån vet hur man ändrar laguppställning till 3-5-2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 mz är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 mz va är de då? fast nu har jag väntat så länge på att få mitt hattrick lag så nu ska jag inte överge de.. du vet inte hur man byter speltaktik på hattrick då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) Jag vet.Har haft ett lag, i ett hmm...halvår kanske om du undar hur man byter till 3-5-2. Du går in på order, under spelaren finna den en rull grej, klicka på den, där finns det att välja "extra mittfältare".Ta det på en back, så har du 3-5-2. Vill du förestn möta mig i en tränings match? Kanske nu på onsdag? Ps. MZ suger .Ds Redigerad 7 januari, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Okej tack för hjälpen.. Sitter o knepar & knåpar med mitt lag nu o försöker få lite ordning på de.. Bara 3 p på fyra matcher... Visst möter dig gärna, hur gör man de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 mz va är de då? fast nu har jag väntat så länge på att få mitt hattrick lag så nu ska jag inte överge de.. du vet inte hur man byter speltaktik på hattrick då? http://www1.managerzone.com/mz.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Managerzone e mycke bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 du mz är ju inte äns värt att klassas som manager-spel.... ht är såååå mycket bättre..på allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 SNACKA INTE SKIT OM MZ DIN FULA TOMTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 du mz är ju inte äns värt att klassas som manager-spel.... ht är såååå mycket bättre..på allt... i dina drömmar pysen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag har tagit upp en spelare från junior laget som suger på allting.. Är de inte bästa att jag sparkar han på direkten då eller kan han kanske utvecklas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hmm, vilken divsion spelar du i? men om han är katastrofal/ usel på allt så sparka honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Skulle MZ vara bättre än HT MZ suger hårt och HT leker.....MZ är bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag spelar i 7:an av 8 möjliga och där ligger jag näst sist (!!) Som mål för säsongen har jag att inte komma sist iaf.. Men de vettefan om de går... Spelade min första match igår (inte mot dig då Kubanen vi får ta de nästa onsdag kanske...?) och förlorade med 6-1.. Verkar som jag har mycket att göra för att kunna få ordning på sitt lag.. Vilken division spelar du i, Kubanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Hmm, jag spelar i div.6(du oxå, tänk på allsvenskan)Oturligt nog kom jag tre förra säsongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Prova det här fotbolls manager spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 i dina drömmar pysen... säg nått som mz är bättre på än ht... Du kommer inte hitta något... jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts