Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ser ut som en gubbe som sitter ner på knä och ber till gud! Jävla Picasso-målning.. haha närmare så ser det ut som en liten stad... fast med ett blått hölje över... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) När ni är här gå snätt upp och följ den väg som kommer där. Fortsätt göra det tills ni ser något ljust skit, kolla i mitten av det och berätta för mig vad det är Redigerad 13 juli, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Asså detta är inte Area 51. Om ni ser på bilden så finns det 2 vanliga flyg+ man får inte zooma i USA:s militär baser. Prova att zooma in på Pearl Harbor? http://maps.google.com/maps?q=Rachel,+Neva...05565&t=k&hl=en Du måste ha råkat zooma in i vattnet. Tror det går att zooma in på Pearl Harbour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) @ Tommy Killer: Jag tror inte att dom kan undgå sateliter faktisgt . Men vet faktisgt inte heller riktigt men man vet som sagt aldrig. Det kan vara men det kan också vara en helt vanlig flygplats mitt ute i ingenstans . EDIT: Ändrade namnet. Redigerad 13 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 När ni är här gå snätt upp och följ den väg som kommer där. Fortsätt göra det tills ni ser något ljust skit, kolla i mitten av det och berätta för mig vad det är UFO landningbana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Såna gröna prickar finns också i Nord Korea. Sökte på pyonyang och fan staden(huvudtad i Nord Korea). Försökte leta efter några av de kärn vapen anläggningar som de har snackat om på tv men fann inget. Bagdad är en rolig stad att titta på genom satelit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 UFO landningbana Nä men ärligt asså det ser så jäkla konstigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 @ Tommy Killer: Jag tror inte att dom kan undgå sateliter faktisgt . Men vet faktisgt inte heller riktigt men man vet som sagt aldrig. Det kan vara men det kan också vara en helt vanlig flygplats mitt ute i ingenstans . EDIT: Ändrade namnet. Erhm.... Då skulle man i princip kunna få en ritning av hur man kommer in i samtliga USAs militärbaser genom att kolla på google. Jag tror att de har tänkt på det. Annars kanske de skulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nä men ärligt asså det ser så jäkla konstigt ut Om du menar vad jag tror att du menar så tycker jag nästan att det liknar en stor kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är det någon som har ett program med NASA satelite. det är typ as coolt.. kanske lite lättare att leta med det programmet i nevada... heh lol :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 UFO landningbana Whatte... va fan är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Läste i en Illustrerad Vetenskap att nått nytt supersnabbt flygplan där. Ett stealth. Tror det va där iallafall. Har det nummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Helt korrekt. Det är inget UFO-center. Det är ett flygfält där militären testar deras senaste flygplan och andra farkoster som är för farliga för att testas i en "vanlig" bas. EDIT: denna är såååå gammal Hur vet du det? har du varit där? allt som pågår där e hemlig stämplat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur vet du det? har du varit där? allt som pågår där e hemlig stämplat P-C kanske har "jobbat" (surfa på GTAsajten på deras toppmoderna datorer å druckit cola) där och nu får han massor av flashbacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur vet du det? har du varit där? allt som pågår där e hemlig stämplat Nej, verkligen inte men ni verkar ha sett för många dåliga alien-filmer. Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej, verkligen inte men ni verkar ha sett för många dåliga alien-filmer. Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där Den "riktiga" basen skulle vara under jord. men jag har inte heller varit där, så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej, verkligen inte men ni verkar ha sett för många dåliga alien-filmer. Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där Men du kan ju inte veta att det inte finns där ingen har bevisat att det inte finns där o heller att det finns så tills dess STFU smettersmitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Här är nån "ritning".. Antagligen är det nog inte så på riktigt med... http://www.alien-ufos.com/img/area51photographs/sat4.jpg Det där är en del av area 51, deras landningsbana går precis under den uttorkade sjön. Har sökt massvis på google osv. alla svar leder till Gloom Lake, den uttorkade sjön. Så troligtvis är area 51 under Gloom Lake och landningsbanan är precis brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Area 51 är det coolaste på denna jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 När jag dör kommer jag till Area 51 Som mina förfäder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts