Jump to content

Area 51

H4xx0R
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@ Tommy Killer: Jag tror inte att dom kan undgå sateliter faktisgt ^_^ . Men vet faktisgt inte heller riktigt men man vet som sagt aldrig. Det kan vara men det kan också vara en helt vanlig flygplats mitt ute i ingenstans :wub: .

EDIT: Ändrade namnet.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Tommy Killer: Jag tror inte att dom kan undgå sateliter faktisgt :P . Men vet faktisgt inte heller riktigt men man vet som sagt aldrig. Det kan vara men det kan också vara en helt vanlig flygplats mitt ute i ingenstans :P .

EDIT: Ändrade namnet.

Erhm.... Då skulle man i princip kunna få en ritning av hur man kommer in i samtliga USAs militärbaser genom att kolla på google. Jag tror att de har tänkt på det. Annars kanske de skulle...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du det? har du varit där? ;)

allt som pågår där e hemlig stämplat

Nej, verkligen inte men ni verkar ha sett för många dåliga alien-filmer.

Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. :wacko:

Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. :wacko:

Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där <_<

Den "riktiga" basen skulle vara under jord. men jag har inte heller varit där, så.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns många fotografer som lyckats filma och ta bilder på vad som pågår där. ;)

Dom kanske inte hann ta bilder på alla utomjordingar som spatserar runt där :wacko:

Men du kan ju inte veta att det inte finns där ingen har bevisat att det inte finns där o heller att det finns så tills dess STFU smettersmitter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är nån "ritning".. Antagligen är det nog inte så på

riktigt med...

Det där är en del av area 51, deras landningsbana går precis under den uttorkade sjön. Har sökt massvis på google osv. alla svar leder till Gloom Lake, den uttorkade sjön.

Så troligtvis är area 51 under Gloom Lake och landningsbanan är precis brevid ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor