Jump to content

Area 51

H4xx0R
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det sägs också att utanpå ser Area 51 ut som ett vanligt flygfält (bilden) men själva basen ligger under jord. Sägs också att de har vaktposter och om man närmar sig basen inom en radie av 7 km så har dom rätt att arrestera/döda än.

Darkjak: Det hände i Rosewell, New Mexico. En bonde hittade silvriga metall-liknande delar och ett vrak av samma sort på sin åker. Enligt uppgifter ska det också ha legat två varelser i skeppet som inte "var av denna jord". Han kontaktade sheriffen som i sin tur kontaktade Armèn som i sin tur spärrade av hela området och sa att det var en "krachad väderballong" som de hade använt i en testflygning. Men man fick aldrig reda på vilka de två "soldaterna" var som hade omkommit. Militären kom, tog alla bevis och gick lika snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså detta är inte Area 51. Om ni ser på bilden så finns det 2 vanliga flyg+ man får inte zooma i USA:s militär baser. Prova att zooma in på Pearl Harbor?

http://maps.google.com/maps?q=Rachel,+Neva...05565&t=k&hl=en

Man får inte zooma in i mitt bostadsområde heller. ^_^ Dessutom, så har säkert jänkarna vanliga plan också...

*edit* tänk om man kan zooma in på usama bin ladens gömställe i Afghanistan. :wub:

*edit2* Hihi, man kan zooma in i Häcklefjäll. Där nånstans är nog jollehojje :P

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får inte zooma in i mitt bostadsområde heller. ^_^ Dessutom, så har säkert jänkarna vanliga plan också...

*edit* tänk om man kan zooma in på usama bin ladens gömställe i Afghanistan. :wub:

*edit2* Hihi, man kan zooma in i Häcklefjäll. Där nånstans är nog jollehojje :P

Vad ska jag göra att de vill inte zooma in på en lantgård.Jag bara skojar.Jag kan se min balkong nästan. :wub:

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... Till er som undrar vad de gröna cirklarna är för något så kan jag säga att jag är 99% säker på att det är någon sorts plantage...

Dom är utformade som dom är för att man har en Stor vattenkanon i mitten som man på så sätt inte behöver flytta som kan täcka hela området...

En amerikansk idé har jag för mig... Har inte fått jättestort genomslag men den utformningen på plantage finns här och där (mestadels i ökenstaterna) i Usa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej... Till er som undrar vad de gröna cirklarna är för något så kan jag säga att jag är 99% säker på att det är någon sorts plantage...

Dom är utformade som dom är för att man har en Stor vattenkanon i mitten som man på så sätt inte behöver flytta som kan täcka hela området...

En amerikansk idé har jag för mig... Har inte fått jättestort genomslag men den utformningen på plantage finns här och där (mestadels i ökenstaterna) i Usa...

Men de är jäkligt nära "area 51" och dom ser ut som om dom är gjorda i paint nästan. Det finns också likadana som är svarta eller guldiga... :wub:

Men vad vet jag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor