Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Well, såhär ser det ut från Google Earth.. Kan ingen lägga upp en bild från Google Maps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Well, såhär ser det ut från Google Earth.. Kan ingen lägga upp en bild från Google Maps? Där har du--->LÄNK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här finns en jävla massa av de där mysko gröna cirklarna. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här finns en jävla massa av de där mysko gröna cirklarna. Här Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Där har du--->LÄNK! Ok, men isf var det ju bättre att kolla på Google Earth.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är nöjet me o kolla, man får ju inte ut nått av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Eh, men vad är Area 51? Alla snackar om det :"> Under 1950-talet påstås det att ett UFO kraschade i USA, och att jänkarna sedan tog farkosten, och utomjordingarnas lik till basen area 51, och att många amerikanska framsteg inom vapen och rymdforskning kommer från UFOt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Nej? Du har ju rätt, det visar nåt annat. aja... Förresten, om man scrollar rakt nordöst därifrån finns det nåt som liknar en krater... och inuti kratern en ring... Redigerad 13 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det sägs också att utanpå ser Area 51 ut som ett vanligt flygfält (bilden) men själva basen ligger under jord. Sägs också att de har vaktposter och om man närmar sig basen inom en radie av 7 km så har dom rätt att arrestera/döda än. Darkjak: Det hände i Rosewell, New Mexico. En bonde hittade silvriga metall-liknande delar och ett vrak av samma sort på sin åker. Enligt uppgifter ska det också ha legat två varelser i skeppet som inte "var av denna jord". Han kontaktade sheriffen som i sin tur kontaktade Armèn som i sin tur spärrade av hela området och sa att det var en "krachad väderballong" som de hade använt i en testflygning. Men man fick aldrig reda på vilka de två "soldaterna" var som hade omkommit. Militären kom, tog alla bevis och gick lika snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Här finns en jävla massa av de där mysko gröna cirklarna. Här Märkte också konstiga gröna cirklar i nått kladigt miljö som man inte fick zooma in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Märkte också konstiga gröna cirklar i nått kladigt miljö som man inte fick zooma in på. Har hittat sånna på andra ställen där man kan zooma in. Finns rövmånga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Asså detta är inte Area 51. Om ni ser på bilden så finns det 2 vanliga flyg+ man får inte zooma i USA:s militär baser. Prova att zooma in på Pearl Harbor? http://maps.google.com/maps?q=Rachel,+Neva...05565&t=k&hl=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Asså detta är inte Area 51. Om ni ser på bilden så finns det 2 vanliga flyg+ man får inte zooma i USA:s militär baser. Prova att zooma in på Pearl Harbor? http://maps.google.com/maps?q=Rachel,+Neva...05565&t=k&hl=en Man får inte zooma in i mitt bostadsområde heller. Dessutom, så har säkert jänkarna vanliga plan också... *edit* tänk om man kan zooma in på usama bin ladens gömställe i Afghanistan. *edit2* Hihi, man kan zooma in i Häcklefjäll. Där nånstans är nog jollehojje Redigerad 13 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Man får inte zooma in i mitt bostadsområde heller. Dessutom, så har säkert jänkarna vanliga plan också... *edit* tänk om man kan zooma in på usama bin ladens gömställe i Afghanistan. *edit2* Hihi, man kan zooma in i Häcklefjäll. Där nånstans är nog jollehojje Vad ska jag göra att de vill inte zooma in på en lantgård.Jag bara skojar.Jag kan se min balkong nästan. Redigerad 13 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad ska jag göra att de vill inte zooma in på en lantgård.Jag bara skojar.Jag kan se min balkong nästan. Men jag kan nästan se min mormors bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej... Till er som undrar vad de gröna cirklarna är för något så kan jag säga att jag är 99% säker på att det är någon sorts plantage... Dom är utformade som dom är för att man har en Stor vattenkanon i mitten som man på så sätt inte behöver flytta som kan täcka hela området... En amerikansk idé har jag för mig... Har inte fått jättestort genomslag men den utformningen på plantage finns här och där (mestadels i ökenstaterna) i Usa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Okej... Till er som undrar vad de gröna cirklarna är för något så kan jag säga att jag är 99% säker på att det är någon sorts plantage... Dom är utformade som dom är för att man har en Stor vattenkanon i mitten som man på så sätt inte behöver flytta som kan täcka hela området... En amerikansk idé har jag för mig... Har inte fått jättestort genomslag men den utformningen på plantage finns här och där (mestadels i ökenstaterna) i Usa... Men de är jäkligt nära "area 51" och dom ser ut som om dom är gjorda i paint nästan. Det finns också likadana som är svarta eller guldiga... Men vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Här är nån "ritning".. Antagligen är det nog inte så på riktigt med... http://www.alien-ufos.com/img/area51photographs/sat4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) wtf? wtf nr 2? Redigerad 13 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) wtf? wtf nr 2? Ser ut som en gubbe som sitter ner på knä och ber till gud! Jävla Picasso-målning.. EDIT: Haha! Den andra, liknar en sak som man sitter på! Redigerad 13 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts