H4xx0R Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Man kan kolla på area 51 genom google maps. Här är en kille som har provat det och lyckats och gjoert en liten guide. Kan vara kul om man inte har något att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag kan inte hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hitta detta längst nere på sidan kan någon förklara, har aldrig hört om att dom ska göra en zombie :S "the zombie corpses of John and Robert Kennedy into one super zombie Kennedy: Ted." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hittade samma sak som han, lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hittade fan mitt hus så soft ^^ .. tog iofs inte screen, tänkte inte på det ;S ska leta upp den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Eh, men vad är Area 51? Alla snackar om det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag hittade fan mitt hus så soft ^^ .. tog iofs inte screen, tänkte inte på det ;S ska leta upp den igen Hittade mitt med fast hittade och hittade jag vet vart det skulle ligga men jag kan inte zooma in tillräckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Eh, men vad är Area 51? Alla snackar om det :"> Det är en topp-hemlig bas i USA. Kanske har du hört talats om area 60 i gta sa? Det sägs att de har gömmer alien i area 51. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Eh, men vad är Area 51? Alla snackar om det :"> En Topptopptopphemlig bas mitt ute i Nevada-öknen i Nevada. Ingen, inte ens militären, inte ens presidenten vet. Bara dom som arbetar där vet vad som finns där inne! Det sägs att dom som slutar arbeta där hypnotiseras så att dom inte ska veta vad dom har hållt på med och säga det till andra Redigerad 13 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hittade det. Sök på 'Rachel Nevada' och och kolla omkring, så hittar ni områderna ni ser på bilderna. Spooky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Konspirationsteorin om Area 51 är något som de i Washington hittade på en gång i tiden för att hålla allmänhetens uppmärksamhet ifrån deras äkta konspirationer, rörande fattigdom, droger och krigföring. Och det med basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Konspirationsteorin om Area 51 är något som de i Washington hittade på en gång i tiden för att hålla allmänhetens uppmärksamhet ifrån deras äkta konspirationer, rörande fattigdom, droger och krigföring. Och det med basta! Gah... Fel konto inloggat... Det var jag som sa det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Man kan kolla på area 51 genom google maps. Här är en kille som har provat det och lyckats och gjoert en liten guide. Kan vara kul om man inte har något att göra... Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det hittar man ju på google earth också.. Hittar det inte här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 vad som finns där inne och vad som finns där inne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 En Topptopptopphemlig bas mitt ute i Nevada-öknen i Nevada. Det är nog snarare den kändaste av alla s.k. "hemliga baser". Sanningen är att Area 51 inte är något annat än en testfacilitet för nya flygande farkoster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) *uppeldat* Redigerad 12 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Det är nog snarare den kändaste av alla s.k. "hemliga baser". Sanningen är att Area 51 inte är något annat än en testfacilitet för nya flygande farkoster. Helt korrekt. Det är inget UFO-center. Det är ett flygfält där militären testar deras senaste flygplan och andra farkoster som är för farliga för att testas i en "vanlig" bas. EDIT: denna är såååå gammal Redigerad 12 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Läste i en Illustrerad Vetenskap att nått nytt supersnabbt flygplan där. Ett stealth. Tror det va där iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här har vi då flygplatsen som väll är det mest berömda runt area 51? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts