Stora_tomtefar Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad sugen jag blev på ballerinakex nu! Lubbar iväg och köper mig ett paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Möjligt, men jag har inget behov av att spela "vuxen" Nej men instinkten säger ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vad sugen jag blev på ballerinakex nu! Lubbar iväg och köper mig ett paket .samma här.. åkte precis o köpte mig en rulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Antingen tar jag av locket eller så slänger jag in fyra stycken i truten på en gång. Undrar om jag har några hemma.. Bah, inte en enda. Fick ta en croissant istället. Antingen så slänger jag in några i munnen eller så käkar jag det ljusa först det är godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Som en riktig baffoon tar jag faktiskt bort locket, slickar i mig det härliga innanmätet och slukar sedan återstående delar. Lovelicious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ballerina likamed äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tar av "locket". Edit: Håller med Krull om att Ballerina smakar skit, däremot tar jag av locket på likadana kex/kakor, fast som har en annan fyllning. Redigerad 17 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ballerina likamed äckligt Gah?! Är du inte riktigt...?! Grabbar, hörde ni vad de här..."människan"...just sa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tycker likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Gah?! Är du inte riktigt...?! Grabbar, hörde ni vad de här..."människan"...just sa?! Jag tror han kommer från en annan planet.. Vote: Tar av "locket" Redigerad 17 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ibland äter jag bara upp kakan.. men oftast tar jag bort locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Självklart tar man första av locket och sparar det bästa till sist. Men om man har oflyt följer nougaten med locket då. :'( Fast om det är den där äckliga mintvarianten gör jag inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Äter den helt vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts