Zyemon Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar kexet stoppar in det i käften tuggar och sväljer. Orkar inte fjanta mig med att ta locket och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Frankly, noone gives a fuck. Jo, det är ju precis det folk gör! Du ser väl hur bra det går för den här tråden? BTW: Zack, förlåt för särskrivningen... Jag brukar inte göra så, det vet du ju, men vadfan... Jag var.. trött eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Från ena sidan till den andra, som vilken kaka som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar bort locket såklart Vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Null Vote; Från ena sidan till den andra, som vilket kex som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Trycker upp den i käften och tuggar våldsamt. Enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Från ena sidan till den andra, som vilken kaka som helst Tar inte av något lock på dom. Varför ska man det? Om man äter allt ihop utan att ta av locket äter man ju kakan som den är tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 De ånly wäj, Ta av locket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Tar av Locket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Från ena sidan till den andra, som vilken kaka som helst Tar inte av något lock på dom. Varför ska man det? Om man äter allt ihop utan att ta av locket äter man ju kakan som den är tänkt. Hur vet du att det är tänkt att man ska äta hela kakan på en gång då? Som tur är så är inte alla lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Stoppar in 2 st, tar ett glas mjölk och sväljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur vet du att det är tänkt att man ska äta hela kakan på en gång då? Som tur är så är inte alla lika... Jag tycker bara man äter den så. Alla har olika åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Om man håller på och leker med kakorna och tar bort locket och allt möjligt skit är man måttligt barnslig. Sånt gjorde jag i lågstadiet. Edit: Hrm. Menade leker, inte leketer. Redigerad 14 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Om man håller på och leketer med kakorna och tar bort locket och allt möjligt skit är man måttligt barnslig. Sånt gjorde jag i lågstadiet. Det blir godare så... Stay in touch with your inner child... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 För alla med anteckingsblock och penna framme så tar jag av locket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det blir godare så... Stay in touch with your inner child... Låt mig tänka efter.... nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Låt mig tänka efter.... nej tack. Låt mig tänka efter åt dig: "Åh, jo, gudomliga Tija, visst har du rätt! Låt mig kasta mig på marken och sjunga hymner till din ära!". Så, det gick ju mycket bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om man håller på och leker med kakorna och tar bort locket och allt möjligt skit är man måttligt barnslig. Sånt gjorde jag i lågstadiet. Edit: Hrm. Menade leker, inte leketer. Möjligt, men jag har inget behov av att spela "vuxen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Möjligt, men jag har inget behov av att spela "vuxen" Har någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 NULL VOTE: äter bara upp den på en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts