Arvid Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .vote: Tar av "locket" 1. "bänder" av "locket" med tänderna i underkäken och äter upp det.. 2. skrapar av det goda med tänder på överkäken och äter upp.. 3. äter upp botten.. Haha, exakt så gör jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Själv tar jag av locket.. Vote: Tar av locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag äter det som det skall ätas, tar av "locket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar oftast av locket. Säger dessutom också "kex" och inte "chex". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trycker upp den i käften och tuggar våldsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trycker upp den i käften och tuggar våldsamt. What he said. Fast jag tuggar mina Ballerinas omsorgsfullt och länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 1. Tar av "locket" 2. sen äter ja runt kanten... asså runt chokladen.... så chokladen lixom e längst ut... 3. biter av den där chokladbiten som sticker upp 4. stoppar in resten.... eller IBLAND kan ja vräka i hela på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Fyller munnen med dom, tuggar och sväljer. Ohh så goda Redigerad 12 juli, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar av locket. När jag var liten slickade jag alltid i mig chokladen först av allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Singoalla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Haha, exakt så gör jag med. Och jag oxå... Däremot om jag käkar Singoalla så äter jag runt så det bara är sylt kladdet kvar... sen lägger undan den o tar nästa, sen när ja har typ 5-6 sylt kladds grejer kör jag in alla i käften o tuggar så gott det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag brukar stoppa upp den i röven å låta den marineras i några timmar å sen äter jag upp den.....SKITGOTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) .vote: Tar av "locket" 1. "bänder" av "locket" med tänderna i underkäken och äter upp det.. 2. skrapar av det goda med tänderna på överkäken och äter upp.. 3. äter upp botten.. Helt korrekt! Med Singoalla skruvar man på locket så all sylt blir som en bula i mitten Redigerad 13 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar av "locket" och äter upp chokeladen, sätter ihop den igen och frågar: vill någon ha ett kex. Gorde jag iallafall när jag va liten. Nu är det lite olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar av locket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar av "locket" sen äter jag chokladen sen äter jag den bruna botten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag brukar stoppa upp den i röven å låta den marineras i några timmar å sen äter jag upp den.....SKITGOTT HAHA Skit kul! NOT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Självklart tar jag av locket. 1. Locket tas av och äts upp(om lite chocklad medföljer äts även den upp) 2. Resterande chocklad äts upp. 3. "botten" äts upp 4. njutning påbörjas ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tar av locket Äter upp chokladen Äter upp bottenkexet Äter upp ringen Thats all Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad är ni för sluskar egentligen!? Bänder av locket och hela köret! Grottmänniskor! Jag äter mina med kniv och gaffel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts