^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) .vote: Tar av "locket" 1. "bänder" av "locket" med tänderna i underkäken och äter upp det.. 2. skrapar av det goda med tänderna på överkäken och äter upp.. 3. äter upp botten.. Redigerad 12 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .vote: Tar av "locket" 1. "bänder" av "locket" med tänderna i underkäken och äter upp det.. 2. skrapar av det goda med tänder på överkäken och äter upp.. 3. äter upp botten.. Ja! Det är så man SKA göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ibland tar av locket Ibland äter som kaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Haha ni har inte uplevt mycket ni, ackack! Kakan skall uppenbart ätas hel och inte delas. puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är det för godis då? Torkade bananer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .vote: Tar av "locket" 1. "bänder" av "locket" med tänderna i underkäken och äter upp det.. 2. skrapar av det goda med tänder på överkäken och äter upp.. 3. äter upp botten.. Metanolic kan sina grejor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: varför äta kex när...... Precis (hoppas förövrigt att ni alla förstår att de uttalas ssshhex och inte Kex) have i made myself clear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: varför äta kex när...... Precis (hoppas förövrigt att ni alla förstår att de uttalas ssshhex och inte Kex) have i made myself clear? Jag säger kex. Sheex låter ju helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag slänger in hela kexet i munnen och sen tuggar jag och sväljer den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar av locket och slickar ur Chokladen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Palla ballerinakex, käka godis istället. Och då menar jag godis som smakar bra... Klart man orkar att äta ett ballerinakex ifall man får ett Jag tar av "locket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag gör olika ibland bara äter jag den ibland tar jag av locket och äter jag det mjuka först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Usch för Ballerina, Oreo's the shit! Oreo's är det enda rätta, så det så, jäkla fake-oreo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) LOL. sluktar den hel edit: varför finns det inget sånt alternatic? :'( va fan ska ja rösta på då ? Redigerad 12 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Äter. Euhm. Fråga: "Hur äter ni ballerina kex?" Svar: "Äter" ... Likställ med: Fråga: "Vad tycker ni om regnskogen?" Svar: "Jag tycker" Försvara dig! Är du full? Försökte du vara kul? Har du en sjukdom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Frankly, noone gives a fuck. nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Brukar ta av locket ibland eller äta den från ena sidan till den andra... ...fan va konstig poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Klart man orkar att äta ett ballerinakex ifall man får ett Jag tar av "locket" Ja självklart, men om man får välja... Man bantar ju inte ffs, eller hur Ebeeto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Man bantar ju inte ffs, eller hur Ebeeto? Keepin' 'em kicks steady on the ground Weight like a rhino, mad like a bloodhound Edit: BTW, jag har börjat käka ballerina som ett vanligt kex. Orka smaska i sig det kladdiga först och sedan sitta och tugga på det trista, hårda... Det är godast i samma tuggor. Redigerad 12 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts