Tija Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Själv tar jag av locket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Röst: Tar av locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Klart man tar av locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Från ena sidan till den andra, som vilken kaka som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 VOTE:Tar av "locket"... tar av "skit hus ringen" käkar upp coklan och slänger "skit hus ringen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur äter ni ballerina kex? Särskrivning Tina... Fy skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Antingen tar jag av locket eller så slänger jag in fyra stycken i truten på en gång. Undrar om jag har några hemma.. Bah, inte en enda. Fick ta en croissant istället. Redigerad 12 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Gah nu måste jag ha ballerinakex.. Vote: tar av locket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Väldigt olika. Ibland drar jag av "locket" så jag får med mig nougaten och slänger chocklad brickan. Ibland tar jag bort "locket" på två stycken och slänger ihop dom till en dubbel med bara chocklad brickor och nougat... Och ibland äter jag dom som vilket kex som hälst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hatar dom jävla skitjävelkakorna!!!!!!!!!!! Vote: tar av locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar av locket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar av locket Äter upp chokladen Äter upp bottenkexet Äter upp ringen Thats all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Palla ballerinakex, käka godis istället. Och då menar jag godis som smakar bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Palla ballerinakex, käka godis istället. Och då menar jag godis som smakar bra... Vad är det för godis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vöte: Runt, som om jag var en liten ekorre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad är det för godis då? Det är väl upp till var och en att bestämma, men mycket är godare än ballerinakex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är väl upp till var och en att bestämma, men mycket är godare än ballerinakex. Ord där du Men på nått sett känns det bättre när man ätit ett ballerinapaket en en godispåse för ca 25-30:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Det där första alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 VOTE: Tar av locket Tar av locket äter locket sen runt choklad pluppen så den blir till sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tar av "locket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts