Ynglingen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har precis köpt spelet och har spelat ganska lite, men är på uppdraget där man ska ta en lowraider o " lowraida " . När jag inte klarade det satsade jag på det när man skulle sno en stereo nere på stranden, men där skulle man dansa! Några tips om hur ni gjorde tack! ( Det är säkert bara att koncentrera sig, men det kan vara kul att höra hu man ska göra av er proffs, men alla är inte det tex jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förklara bättre.. som jag har förstått är du på uppdraget på stranden då gör du bara likadant som på lowraider du ska trycka på knappen 10delen efter att pilen kommit fram det ger mest poäng lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Allt som krävs är taktkänsla och tajming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Exaktallamente, tänk musiken i hela kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men på gtasanandreas.net står det att man ska skita i musiken o koncentrera sig! Jag jag provar 10 delen, f*n jag ska klara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts