krille89 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja veta om man kan byta spår när man kör tåg... skulle vilja komma ner med ett tåg till hamnen där det finns en lyftkran. Kan man byta spår med tåg??? Redigerad 12 juli, 2005 av krille89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Prova svänga? och värför vill du till hamnen med tåg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille89 Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det har jag redan provat men det verkar inte gå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Prova svänga? och värför vill du till hamnen med tåg?? Han kanske vill lyfta upp tåget med kranen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Han kanske vill lyfta upp tåget med kranen! Att jag inte tänkte på det... Ja men jag vet inte om det går... tror inte det,för resten av banan är ju bara en bana så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts