Foo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 The Elder Of Scrolls= The Elder Scrolls (antar jag ) Jag har alla-ihopa sånna spel i första orginal förpackning! och Oblivion är ett självklart spel i min bokhylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Inte va jag vet kanske finns något mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan nån säga alla Elder Scroll spelen och när dom kom ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan nån säga alla Elder Scroll spelen och när dom kom ut? Arena Daggerfall Morrowind Jag vet inte när de släpptes men de första är gamla. De släpptes i den ordningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men man kan juh ladda ner arena på deras hemsida men jag fattar inte hur man installerar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Oblivion trailen http://www.morrowind.com/downloads/media_movies.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Men man kan juh ladda ner arena på deras hemsida men jag fattar inte hur man installerar de Var tog installationen vägen? Jag installerade det när jag tryckte på Arena106 filen...sen då? Redigerad 13 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den ska komm på c/arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jo jag vet men jag klickade på filen, fast då kommer det upp massa såna 762346.MIF filer överallt. Inget spel, ingen installation. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag kanske drar up en gammal tråd men jag behöver hjälp, Jag har börjat spela morrowind nämligen och jag har gått med i morag tong och där har jag dödat 2 stycken åt dom redan men jag hittar inte den tredje han som heter någonting på O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag kanske drar up en gammal tråd men jag behöver hjälp, Jag har börjat spela morrowind nämligen och jag har gått med i morag tong och där har jag dödat 2 stycken åt dom redan men jag hittar inte den tredje han som heter någonting på O. Vet inte om detta hjälper men gå in på Google och sök på Morrowind waktrough, så kanske du hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Eller kolla GameFAQs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts