themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Tjena här kan ni snacka allt om The Elder Of Scrolls sj tycker jag de e redigt roliga spel och längtar till oblivion de ska väll släppas typ när xbox 360 släpps? Redigerad 12 juli, 2005 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har spelat Morrowind, ganska skoj en stund men lång tråkigt efter en stund! Kanske ska testa Oblivion då det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Morrowind är ett mästerverk och Oblivion ser ut att bli minst lika bra. Följer med spänningen i nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) När man inte ha något och göra på spelet kan man läsa böckerna som finns o köpa då får man reda på historan om morrowind och massa annat Redigerad 12 juli, 2005 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det gör jag hela tiden... Fett kul ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nästa EOS måste utspela sig i hige rock för jag gillar bretton hatar imperial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Den ska väl utspela sig i någon provins som tillhör Imperial Gott att den ska komma till dator, slipper köpa 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jupp tycker inte om xbox (ps3 kommer att rocka ) skulle vara kul ifall man kunde va me i stora fält slag i oblivion och ett mp mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 TES-spelen ska inte vara online tycker jag. Men en MP-mod skulle vara okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Men isf bara ett mp-mod där man slåss i fältslag gryyymt juh me lite bots bara en stor äng kanske me någon kulle Redigerad 12 juli, 2005 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 THE ELDER SCROLLS ÄR ETT MÄSTERVERK JAG ÄLSKAR DET. Oblivion kommer äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 De tror jag me de e snyggt som *** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Elder of Scrolls? Oblivion tar plats i Cyrodiil och Oblivion. En Imperial provins respektive TES motsvarighet till helvetet, och hem för Daedra. Om det var någon som undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 :'( Funnylin du kanske kan svara på hur historian om hammerfell elle va de hette redguards land jag fattade inte mycket när jag läste på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hur många Elder Scroll spel finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 4 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det bästa man kan vara... Specialicera sig på hand to hand med mkt agility och strength. Då kan man döda de flesta från början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Om man kunde spela Oblivion online så är det ju ett solklart köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Om man kunde spela Oblivion online så är det ju ett solklart köp! Risken är att det blir som i Morrowind. Det vill säga att alla items som är bra har en förutbestämd plats. Då kan de som nördat spelet 5 ggr springa och ta dessa och sen rusha de små noobsen. Men onekligen skulle det vara förbannat kul. Det kanske inte går till så här eftersom att det är så nytt. MP-Modden till MW kom ju inte förrän det vart ute ett par år och man hade letat reda på allt skoj. Jag ser iallafall framemåt detta med stora ögon och musen i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Finns det en MP mod till MW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts