rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag är på första uppdraget på flyguppdragen problemet är det att jag blir nerskjuten av planen jag kommer inte undan dom jag skulle behöva tips eller någon duktig som kan klara uppdraget åt mig tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag är på första uppdraget på flyguppdragen problemet är det att jag blir nerskjuten av planen jag kommer inte undan dom jag skulle behöva tips eller någon duktig som kan klara uppdraget åt mig tack på förhand "Första uppdraget på flyguppdragen"? Förtydliga dig lite... Menar du flygskolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag menar inte flygskolan utan uppdragen som kommer efter det det är ett flygplan på pluppen som finns på kartan det är ett uppdrag man ska typ åka till en corona sen tillbaks under tiden kommer det flygplan som skjuter ner en det är problemet som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kanske bäst att SPOILER-VARNA!!!!! Håll ett öga på Radar-Mätaren... Åk över vattnet då behöver du inte stiga när du möter träd! När du dumpat paketet åk samma väg du kom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts