snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har klarat alla upp drag och hadde bara zero kvar sen klarade honom men sen så kommer det inga fler uppdrag är dett en bugg SÅ hur ska jag lösa der om inte hur får man nya uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Om du har gjort alla uppdrag så finns det ju inga kvar.. så uppenbarligen är det ingen bugg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Antingen har du klarat ut spelet eller så har du inte köpt *SPOILER* flygfältet i öknen så du kan lära dig flyga och göra uppdrag för Toreno o.s.v OFFTOPIC: Jag tror du har en aningen för stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 OFFTOPIC: Jag tror du har en aningen för stor signatur Jag har skrivit PM och bett honom fixa en ny, men han tycks inte bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har skrivit PM och bett honom fixa en ny, men han tycks inte bry sig. Ta tag ordentligt i honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Antingen har du klarat ut spelet eller så har du inte köpt *SPOILER* flygfältet i öknen så du kan lära dig flyga och göra uppdrag för Toreno o.s.v OFFTOPIC: Jag tror du har en aningen för stor signatur OFFTOPIC:SORRY HADDE INTE SÄTT DITT MAIL Men moste man klara alla flyg uppdragen har typ 2 eller 1 kvar med helicoptern Redigerad 12 juli, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 OFFTOPIC:SORRY HADDE INTE SÄTT DITT MAIL Men moste man klara alla flyg uppdragen har typ 2 eller 1 kvar med helicoptern Yupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts