rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har nyss klarat uppdragen i las venturas antar jag eftersom det inte finns några pluppar kvar som man kan åka till :S så då åkte jag till san fierro och gjorde uppdrag för Zero som jag inte hade gjort tidigare och nu sitter jag fasst på ett uppdrag, uppdraget går ut på att jag är en helikopter och zero är en radiostyrdbil jag ska hjälpa han att komma fram men jag förstår inte hur man ska göra.. förresten en till fråga jag har klarat så att det inte finns några pluppar kvar i las venturas.. skulle man inte komma tillbaks till los santos då? eller måste man klara Zero först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förlåt för offtopic men kan man skippa Zeros uppdrag efter man kommit till Las Venturas? eller måste man klara till en viss del eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förlåt för offtopic men kan man skippa Zeros uppdrag efter man kommit till Las Venturas? eller måste man klara till en viss del eller? Du behöver inte göra Zeros uppdrag för storyns skull, men därimot måste du göra samtliga av hans uppdrag för att kunna nå 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Du behöver inte göra Zeros uppdrag för storyns skull, men därimot måste du göra samtliga av hans uppdrag för att kunna nå 100%. Så jag kan skita i honom tills jag känner för att göra dem? utan stress? om jga inte vill ha 100% då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Så jag kan skita i honom tills jag känner för att göra dem? utan stress? om jga inte vill ha 100% då Exakt. Du kan ta de efter storyn om du känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja, men jag har inte gjort hela Zero och inte flyguppdragen.. är det därför det inte finns nån plopp jag kan göra uppdrag på, jag har klarat alla uppdrag i las venturas tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Flyguppdragen måste du göra för att komma vidare i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Okej, då blir det till att spela nu men hur många flyguppdrag finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Flyg med RC plan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nej flyguppdragen vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag körde Zero uppdragen sist.. jävligt jobbiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Finns 3 flyguppdrag om inte minnet bedrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Finns 3 flyguppdrag om inte minnet bedrar... Det gjorde det nog för det är 4 NOE Stowaway Black project Green goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts