Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Blir lite pinsamt för mig nu.... Markoolio ni då, och skriv samtidigt din nuvarande idol mina nuvarande står i min sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Gene Simmons Edit: Ok, när ja va yngre, vare väll Backstreet Boys Nu äre väll Jason Newsted och Steve Harris Som band är det Iron Maiden. Redigerad 12 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Wayne Gretzkey. hhocketspelaren vette fan på stavning sen var det nog gene simmons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Innan vat Thierry Henry tror jag han heter min idol, han e fotbollsspelare. nu är det Ulf Dageby och Anders Melander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förut var det Markoolio, men nu vet jag ej vem det är Kanske Jim Carrey eller Will Smith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Innan jag började med hårdrock diggade jag Mark oh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förr var det Stevie Wonder. Nu kan ni ju gissa er til.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förr var det Stevie Wonder. Nu kan ni ju gissa er til.. Clown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Clown? Uggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Dr Bombay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har haft en massa innan... Senast var det Jamie Kennedy... Fast man kan inte säga det, egentligen. För jag gillade Anders och Måns först, sen gillade jag Jamie Kennedy och nu är jag tillbaka på Anders och Måns (lämnade dem aldrig rikigt, egentligen...). Den första skiva jag ägde var faktiskt Dr. Bombays "Rice and curry"! Den är ju skitbra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Thierry Henry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Heatooon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Först var det typ massa barn skit sen massa pop skit sen och nu Jason (i bandet sum 41) och kanske Steve harris Redigerad 14 juli, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Förr var det nog Michael jordan... nu är det Vince Carter o Allen iverson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har ingen idol nu, och har inte haft nån idol tidigare heller flyttar till allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 E-Type var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kiss på dagis,lekis o typ 1an 2an eller nå sånt.. sen sluta ja lyssna på dom... sen blev de väll 2pac... :"> usch.. sen sluta ja me musik, o börja lyssna på musik "seriöst" i 6an... då va de typ cradle of filth o murderdolls.... sen allt eftersom nya band.. tex slipknot, children of bodom, kiss igen o massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Markoolio, michael(stavning?) Jordan och batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Inan jag började lyssna på hip hop så var det ramstine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts