PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Själv är jag ett stort fan av Uggla och vet inte om det finns så många fler här på forumet som är det men jag gör denna topic ändå där man kan snacka friskt om Uggla, Sveriges bästa sångare och musiker (kanske tillochmed världens) Skulle också vilja länka till några sidor till fans: Vittring.se Uggla.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Gillade Uggla tills jag blev 7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Uggla är en tråkig tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vann en del av Uglas Krull på en Bingolotto interent tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Uggla är en tråkig tönt. Vad får dig att säga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad får dig att säga det? Tror att det beror på att han tycker att Uggla är en tråkig tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tycker Uggla är ball, inte så stort fan av hans musik dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Han är cool. Sköna texter. Han har växt fast i tonnåren P pp-pojkar som vill bara bara komma till... Den här topicen för att snacka om mig.. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Till dom flesta som gillar låten Nu har pappa laddat bössan: Hur kan ni inte fatta att det är om er nördar han sjunger om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Till dom flesta som gillar låten Nu har pappa laddat bössan: Hur kan ni inte fatta att det är om er nördar han sjunger om ? Själv lyssnar jag inte så mycket på hans senare skivor. De första fram till 90-talet är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag brukade lyssna på honom innan. men jag har "tröttnat" på hans musik nu. men ibland händer det att man sätter på en gammal Uggla platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tycker alla hans låtar låter likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts