GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) E det non som vet vad alla vapen heter i gta3.img tool i SA? Posta gärna dom du vet iaf... Jag vet redan Colt45 ,ak47 och tec9 Redigerad 12 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 E det non som vet vad alla vapen heter i gta3.img tool i SA? Posta gärna dom du vet iaf... Jag vet redan Colt45 och tec9. Ladda ner några vapen moddar, då får man ju t.ex. ak47.txd Då kan du ju se vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ladda ner några vapen moddar, då får man ju t.ex. ak47.txd Då kan du ju se vad dom heter Det finns bara textur moddar, men dom är få. men kan du namnen på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det finns bara textur moddar, men dom är få. men kan du namnen på dom? Inte alla Men Desert Eagle - desert_eagle.txd eller .dff Silenced Gun - silenced.txd eller .dff Minigun - minigun.txd eller .dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) E det non som vet vad alla vapen heter i gta3.img tool i SA? Posta gärna dom du vet iaf... Jag vet redan Colt45 ,ak47 och tec9 Jag vet: deser_eagle, fire_ex, grenade, heatseek, katana, knifecur, moltov, sawnoff, skateboard (den används inte i spelet men filen finns), sniper, teargas, AK47, camera, chnsaw, cuntgun, gun_cane, gun_dildo1, gun_dildo2, gun_para, gun_vibe1, gun_vibe2 och m4 de var de jag kunde hitta just nu. glömde minigun ,minigun2 och missile Redigerad 12 juli, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Inte alla Men Desert Eagle - desert_eagle.txd eller .dff Silenced Gun - silenced.txd eller .dff Minigun - minigun.txd eller .dff Jo, för det är omöjligt att få in vapen modeler förtillfället.... men länka till en model så jag får se @icy fire¨: thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag vet: deser_eagle, fire_ex, grenade, heatseek, katana, knifecur, moltov, sawnoff, skateboard (den används inte i spelet men filen finns), sniper, teargas, AK47, camera, chnsaw, cuntgun, gun_cane, gun_dildo1, gun_dildo2, gun_para, gun_vibe1, gun_vibe2 och m4 de var de jag kunde hitta just nu. glömde minigun ,minigun2 och missile Camera e inget vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts