snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag är på uppdraget hos zero när man ska döda fem personer med en radiostyrt flygplan jag har klarat att döda dom då säjer han att åk hem innan bensinen är slut och så åkte jag hem men när jag ska landa hittar jag inte vart jag ska landa jag åker till plupen på kartan och ställer mig där med flyg planet men inget händer vet någon hur man ska göra??? när planet började brinna och språngdes så var det inte mission faild var nog en bugg!!!! Redigerad 12 juli, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Flyg till pricken på kartan så ser du var du ska landa. Det är uppe på taket till Zeros affär, du kan inte missa det. Det är en STOR röd ring på taket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det var en bugg för det var inte en stor röd ring på taken men senkörde jag om uppdraget så var den på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Klarar inte ens att skjuta ner dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag älskar Zeros uppdrag. släng upp en save, å pma mig när du gjort de, så fixar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Behövs inte har klarat hans dumma uppdrag HATAR HONOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Behövs inte har klarat hans dumma uppdrag HATAR HONOM Då är vi två...när han tjatar på en att man sitter fast med sin jävla radiostyrda bil osv......jävla nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts