Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hej, jag undrar om man kan låsa upp body-kit på SUV:erna...alltså Hummer H2,Lincon Navigator och Cadilac escalade? jag har låst upp det på dom andra bilarna..men inte på dom?!...och jag har klarat spelet, men jag håller på med uppdragen jag inte gjort innan...och jag har bar 15 st uppdrag kvar...kommer body-kitet efter det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 E det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 E det ingen som vet???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hej, jag undrar om man kan låsa upp body-kit på SUV:erna...alltså Hummer H2,Lincon Navigator och Cadilac escalade? jag har låst upp det på dom andra bilarna..men inte på dom?!...och jag har klarat spelet, men jag håller på med uppdragen jag inte gjort innan...och jag har bar 15 st uppdrag kvar...kommer body-kitet efter det?! Tror inte det, men man kan låsa upp nya hemliga delar om man klarar några Outrun-race eller vad det heter i de olika nivåerna, så sluta trippelposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Har redan klarat det...och dubbel posten jag gjorde var ett misstag, sorry...men fan vad fattigt om man inte kan få det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Dom låser sig upp efter ett tag. Men dubbelposten va med 2 minuters mellanrum. Så blir det nog inte om man klickar två gånger på knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) och dubbel posten jag gjorde var ett misstag, sorry Den ena posten postades 16:11 och den andra 16:13 pluss att den ena innehöll 6 frågetecken medans den andra innehöll 10 stycken. Ville bara säga det Edit: Mr.M hann före Redigerad 12 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men vad fan...skit i det..men Mr.M...har du body kit till SUV? svara på frågorna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts