Blue Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag måste till polis huset men jag kan inte hitta huset. Har suttit en halv dag och försökt hitta huset. snälla kan ingen berätta vart det ligger. Vore superbra om ni visa på karta också. Blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här finns den i Los Santos: Finns också i Blueberry http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/karta_over_los_santos.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag måste till polis huset men jag kan inte hitta huset. Har suttit en halv dag och försökt hitta huset. snälla kan ingen berätta vart det ligger. Vore superbra om ni visa på karta också. Blue Jag skulle så vilja hjälpa dig,I really would, men vilket polishus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag skulle så vilja hjälpa dig,I really would, men vilket polishus??? Tror han syftar på polisstationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Aa,sorry,märkte inte... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Eller, om du är lat, så blir du bara Busted i LS, så hamnar du ju utanför polisstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Polisstationen, i vilken stad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts