Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vi vet inte än, för vi har inga spå kärringar i teamet Ni borde i alla fall veta hur ni ligger till, några beräkningar kan man ju ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Btw om bild galleriet, det e bara gamla bilder, alla vapen där ska inte vara med, silent vipert har gjort nya fast jag tycker att jag skulle fott göra dom Jag vet inte när den e färdig alls för alla spå kärringar är försvunna Redigerad 13 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Btw om bild galleriet, det e bara gamla bilder, alla vapen där ska inte vara med, silent vipert har gjort nya fast jag tycker att jag skulle fott göra dom Jag vet inte när den e färdig alls för alla spå kärringar är försvunna Jag skrattar... inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts