Jump to content

Påskägg?

Recommended Posts

Var ligger windy windy windy windy street då?

Windy, windy, windy, windy street, eller Lombard street som den heter på riktigt ligger i San Fierro, om du kollar på kartan så ser du en gata som utmärker sig ganska mycket för att den inte är rak utan går krokigt. Du kan köpa ett hus där också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm stör mig på kommentarer som "han tror det äör ett PÅSKÄGG" osv , OCH ifall han säger påskägg ? han säger det ifall han vill . Hm har dock inte sett något =)

men det finns Inte något jäkla ägg. :o bara "easter eggs". men det är ju inte såna ägg, som man äter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOH :o asså det fanns ett Påskägg (bokstavligt talat) i Vice City. vid den helikopterplattan.

Och just därför kanske folk tror att det ska finnas såna. Men asså påskägg (easter egg) är gömda saker i program/spel. Det finns exempel såna i Photoshop, Windows 2000 (säkert XP, 98 o dom andra). Det finns alldeles säkert också gömda saker i SA också.

Som i Vice City finns ju ett rum från en film. Kmr dock inte ihåg vilken. Iallafall där det är blod i badkaret och en motorsåg.

Redigerad av skez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOH  :o  asså det fanns ett Påskägg (bokstavligt talat) i Vice City. vid den helikopterplattan.

Och just därför kanske folk tror att det ska finnas såna. Men asså påskägg (easter egg) är gömda saker i program/spel. Det finns exempel såna i Photoshop, Windows 2000 (säkert XP, 98 o dom andra). Det finns alldeles säkert också gömda saker i SA också.

Som i Vice City finns ju ett rum från en film. Kmr dock inte ihåg vilken. Iallafall där det är blod i badkaret och en motorsåg.

Ganska gammalt, tror dom flesta som har joinat före 2004 redan vet det.

Då menar jag inte att dom som joinat 2005 inte vet det.

Opranish (eller nått) tror att det ska finnas ett sånt ägg i SA för att det fanns ett i VC. Om jag fattat rätt.

Men det finns INTE nått sånt ägg i SA som det finns i VC.

@Reve: Vibratorn finns vid båtskolan uppe i vänstra hörnet av kartan, men den

vibrerar inte. Alltså, det är en vibrator men den kan inte vibrera om jag fattat

rätt i en annan tråd som det diskuterades. Aldrig orkat hämta den.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOH :o asså det fanns ett Påskägg (bokstavligt talat) i Vice City. vid den helikopterplattan.

JUST DEEET!!!!!!!!!!!!! :teehee: TRIPPEL POST MEN DET SkIIIITER JAG I!!!!!! (w00t) bajs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...