Jump to content

Påskägg?

Recommended Posts

[ Vad jag har förstått så har folk sätt ett medelande där det står: there is no easter eggs upphere go away uppe på grant bridge i tornet närmas san fierro! (jag har också sätt det) :mellow: Och det får mig att tro att det troligen finns ett ägg någon stans i SA jag letar och letar efter ledtrådar som tips men inget hittar jag förutom att folk (på gatorna) babblar om något ägg som dom har sätt sedan hör jag inte riktigt vad dom säger. :mellow: Men men jag ber alla sa spelare uppmärksamma detta och om någon har hittat något ägg så var vänlig rapportera var,när och hur. ^_^ genast ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Alla bara tjatar om söka söka söka ;) men vad fan det finns ju inget att hitta jag undrar om det är någon so har SÄTT :wacko: något ägg och inte om dom har någon lustig kommentar <_<<_< hehe folk e så roliga. men det är alltså ingen som har sätt några ägg asså ok leta runt lite rå skulle va kul om någon hittade något jag letar som fan ialla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Easter eggs är för sjutton inte ägg utan det är bara roliga saker som dem satt dit för skojs skull som t. ex. gatan Windy Windy Windy Windy Street i GTA: San Andreas och den svenska bensinpumpen i Half-Life 2 och liknande.

Men det kallas ju så för att det var ett påskägg i VC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det kallas ju så för att det var ett påskägg i VC

Nej... det var ett påskägg i vc för att det heter "Easter egg" på engelska... :P det är ett gammalt uttryck och vc är ett halv nytt spel... bortsätt från det så finns det en massa easter eggs i SA tex Bridge fact skylten och "World largest cock" det är bara och leta... och om du ser nått namn på en skylt... uttala det högt så ser du att det ofta blir liknande "Wank" (Juank air) "Wankers" (Wang Cars) osv...

(Detta är förövrigt mitt 1000:e post här, det är därför jag skriver så mycket så det inte ska räknas som spam :huh: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ Den här tråden handlar ju inte om medelandet på bron eller om någon jätte höna. :o Tråden frågar följande: Har någon sätt något påsk ägg i sa bokstavligt! Inte för att det är så otroligt viktigt men det är ju en kul grej. :(

Och vad menas men windy windy windy windy street som SlIpKnOt skrev??? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ Den här tråden handlar ju inte om medelandet på bron eller om någon jätte höna. :o Tråden frågar följande: Har någon sätt något påsk ägg i sa bokstavligt! Inte för att det är så otroligt viktigt men det är ju en kul grej. :(

Och vad menas men windy windy windy windy street som SlIpKnOt skrev??? :(

Och påskäggs trådar finns det hur många som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ Waahahahahahahahaha tror ni att jag är så dum :( jag vet väll att det kallas för eastereggs när det är någon rolig grej med i spelet men efter som att det finns ett sånt PÅSK ÄGG i VC så tänkte jag att det kanshe finns ett i SA med fattar ni nu? :o

Du särskriver på svenska och sätter ihop på engelska. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[ Waahahahahahahahaha tror ni att jag är så dum :D jag vet väll att det kallas för eastereggs när det är någon rolig grej med i spelet men efter som att det finns ett sånt PÅSK ÄGG i VC så tänkte jag att det kanshe finns ett i SA med fattar ni nu? :o

ett påskigt ägg? :( Hur är man när man är påskig? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...