rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Jag klarar hela vägen tills man ska släppa ner vanen till marken då går det inte längre jag behöver hjälp tips/spela på min save tack på förhand Redigerad 12 juli, 2005 av rattmuffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vad funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja, jag får inte vanen att stå stilla på marken har testat ca 8 ggr så tillslut sprängs den tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja, jag får inte vanen att stå stilla på marken har testat ca 8 ggr så tillslut sprängs den tyvär Det var ett tag sen jag spelade uppdraget, men det är väl bara att sänka ner magneten och vara glad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja man ska sno en helikopter på ett millitär ställe sen ska man ta den o hämta en skottsäker van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Tog bort innehåll Redigerad 14 juli, 2005 av rattmuffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 SVAAAARAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trippel Post. Men är det inte bara som att använda kranen i Import/Export? Sänker ner bilen till marken och sedan släpper du den! (Vet dock inte vilken knapp,lirar på PS2) Men prova! Roligt uppdrag,skulle inte vilja missa nöjet om jag var du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jo det är ett roligt uppdrag med problemet är det att jag får inte vanen att stå still på markeringen när jag ska lämmna den på flygplatsen har gjort uppdraget minst 10 ggr nu blir så jävla förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Rattmuffen: Editera istället för att trippelposta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ber om ursäkt men har klarat uppdraget nu men tyvär kom det ett nytt uppdrag som var lite knepigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ber om ursäkt men har klarat uppdraget nu men tyvär kom det ett nytt uppdrag som var lite knepigt Okej? Men du vill inte ha hälp med det uppdraget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Nejdå men ett uppdrag på Flygplansuppdragen skulle jag behöva hjälp med det är första uppdraget som jag har problem med Kan Posta Länk till saven säg bara till Redigerad 12 juli, 2005 av rattmuffen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur får man tag i helikoptern hos millitären.Jag hittar liksom inte vägen upp till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 När du kommit in på området skall du direkt till vänster och in i byggnaden det kryllar av vakter Tog dom till slut men det var skitjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag gick in och letade ett tag, men hittade ingen väg upp, så jag *SPOILER* tog jetpacken upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts