Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag funderar på att börja handla med aktier men vet inte hur man ska gå tillväga. Tackar för all information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 LoL Arvid, du e juh inte äns 18 än :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det är inte alls ovanligt att ungdomar handlar med aktier, och sluta skriva LoL i vartenda inlägg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det är inte alls ovanligt att ungdomar handlar med aktier, och sluta skriva LoL i vartenda inlägg!! han har väl precis lärt sig vad lol betyder Arvid: fråga farsan, han vet säkert... sj'älv har jag telia aktier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Fråga dina föräldrar! Du har säkert redan aktier och ett VIP konto (eller vad det nu heter) på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Min syrra brukar hålla på med sånt....men inte jag...(Lite rädd att förlora massa pengar!!!)....fast min syrra har tjänat ca 5000.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Blääää. fy för aktier, jäkla blodspengar är va de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 han har väl precis lärt sig vad lol betyder Arvid: fråga farsan, han vet säkert... sj'älv har jag telia aktier Ursäkta då mr.Admin GTA3_PLAYER, vad f*n tror du, URSÄKTA mig om jag inte visste att ungdomar kan handla med aktier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Ursäkta då mr.Admin GTA3_PLAYER, vad f*n tror du, URSÄKTA mig om jag inte visste att ungdomar kan handla med aktier ööö va? det har jag väl inte sagt nåt om... jag tycker precis som Arvid att det är jobbigt att du skriver lol hela tiden... ps: jag är inte admin, det är bara Hultenius och Blaque som är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Okej, Jag FÖRLÅTER alla som har tagit illa upp om vad jag har sagt... Jag vill inte ha en drös med folk emot mig... Förlåt Arvid , Förlåt GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 HAHA du suger deltanator om du inte visste det ditt pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag tror jag visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 HAHA du suger deltanator om du inte visste det ditt pucko Varför kallar du mig pucko, din j*vla idiot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Håll er till ämnet och sluta bråka, det här är ingen sandlåda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 hmm bra ide! vad gör man med aktier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Kan ni inte banna Xylofonen nu... Han börjar gå mig på nerverna.... Själv har jag 200 Fagerhult AB Aktier som när jag köppte dom låg på 66kr och nu ligger på 125kr... Alltså har jag än så länge gått + 11800kr utan skatt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Kan ni inte banna Xylofonen nu... Han börjar gå mig på nerverna.... Själv har jag 200 Fagerhult AB Aktier som när jag köppte dom låg på 66kr och nu ligger på 125kr... Alltså har jag än så länge gått + 11800kr utan skatt.... Men hur gjorde du när du köpte aktierna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Gå till banken o säg: Hej mitt namn e Arvid o jag skulle vilja köpa 100st GTAsajten Aktier som exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Gå till banken o säg: Hej mitt namn e Arvid o jag skulle vilja köpa 100st GTAsajten Aktier som exempel... ...och see'n när aktierna har blivit värdefullare,säljs dom och man får ut mer pengar än man satsade i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ...och see'n när aktierna har blivit värdefullare,säljs dom och man får ut mer pengar än man satsade i början? Det är det som e kruxet... Man måste tajma... Men inte fega... En del köper och säljer typ samma dag bara för att aktierna gick upp 0,25öre och tror att dom kanske rasar dan efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts