DYos Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Sitter å väntar på mitt Geforce 6800 kort som ska komma nu i eftermiddag, och ja undrar bara raktuppåner om ja kan köra max på grafiken i SA med de kortet. det är den "vanliga" versionen med 128mb minne. tänkte även på de där med att öka draw distance så man ser hur långt som hellst, kommer de fungera utan att datorn laggar sönder? annars e de en p4 på 2.4 gig, 766mb ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Sitter å väntar på mitt Geforce 6800 kort som ska komma nu i eftermiddag, och ja undrar bara raktuppåner om ja kan köra max på grafiken i SA med de kortet. det är den "vanliga" versionen med 128mb minne. tänkte även på de där med att öka draw distance så man ser hur långt som hellst, kommer de fungera utan att datorn laggar sönder? annars e de en p4 på 2.4 gig, 766mb ram. Testa..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kommer funka med allt på max.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Precis de ja ska göra tänkte bara kolla om nån visste va ja hade att se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är inte det ganska självklart att du kommer kunna spela med maximal grafikprestanda med GF6800? Min syster lirar ju fan på max med radeon 9700pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Helt onödig fråga. Misstänker att han ställde frågan bara för att skryta om sitt nya grafikkort. Rätta mig om jag har fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Helt onödig fråga. Misstänker att han ställde frågan bara för att skryta om sitt nya grafikkort. Rätta mig om jag har fel! Antagligen, sen kan man ju alltid kolla på systemkraven till spelet också så får man en uppfattning om hur krävande spelet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men den här tråden va nödvändig tycker jag... de e väll bara o testa om du vill veta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 1. Spelet är dåligt optimerat - du kanske får skitprestanda med Geforce 6800 (isf är du inte ensam). 2. Grafikkort är inte alltid flaskhalsen. Har du en dålig processor så spelar grafikkortet ingen roll, datorn är bara så snabb som den långsamaste komponenten. 3. Du _BÖR_ kunna köra spelet maxxat, med hackar det så är jag inte förvånad. En patch bör komma snart med lite buggfixande/prestanda optimeringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nå DYos? Funkade det på max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts