GTA-83 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har klarat SA på ps2, och har nu laddat hem en save fil till pc versionen där allt är klarat, jag kan dock inte finna gocarten, jag vet var den bör finnas men där är den inte. Kan någon vänlig själ hjälpa mig. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Tittat på alla ställen den ska finnas på? Vid Zero's RC-Shop och vid Mad Doggs Crib? Kommer inte på mer ställen men du kanske vet så titta på alla ställen Redigerad 12 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det finns en vid ett safehouse också vid den där lilla vägen som slingrar sig ner för backen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 [ Det är inte alltid den finns där den ska vara (oförklarligt) samma sak med hellekoptern som ska finnas på tacket är inte alltid där heller. (:!!! Så testa att köra runt lite kanshe ta ett pasagerar flyg till LV eller så och sedan komma tillbacka spara i ett safehouse och kolla om den är där den här gången. Funkade för mig men jag vet facktist inte. det är lite konstigt det där med "respawn" i de flesta gta spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 En finns i Angel Pine,med trailerparken. Ska stå vid ingången till parken när man kommer inifrån byn. Där har jag i alla fall hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hittade en i SF oxå, förutom den med Zero's... Minns inte var, men den låg högst upp på en trappa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts