Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vad händer gud om jag skulle köpa en Z1010? Gud blir väldigt arg på dig och dina framtida(?) barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Gud blir väldigt arg på dig och dina framtida(?) barn.. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hemulen: Vad går en sån där s700 eller vad den nu heter på? (Med abonemang) Ingen aning, men utan abonnemang runt 5500 - 6000 =/ det är rätt dyrt för en tävlings vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ingen aning, men utan abonnemang runt 5500 - 6000 =/ det är rätt dyrt för en tävlings vinst Eller 3500: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/231349/prices Skulle aldrig köpe den heller, dålig kamera och grymt för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Eller 3500: http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/231349/prices Skulle aldrig köpe den heller, dålig kamera och grymt för stor! Ja, men Hos IRL affärer tänkt jag på... aja hos phonehouse (Som jag vann den av) kostar den 5449: Typ i mitten dessutom tycker jag inte kameran är SÅ dålig... den duger bra till amatör fotografering... Bilderna blir jävligt små (I kb alltså) också vilket är bra... Bifogar en bild med standard inställning här... går att få finare BILD!! Redigerad 13 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja, men Hos IRL affärer tänkt jag på... aja hos phonehouse (Som jag vann den av) kostar den 5449: Typ i mitten dessutom tycker jag inte kameran är SÅ dålig... den duger bra till amatör fotografering... Bilderna blir jävligt små (I kb alltså) också vilket är bra... Bifogar en bild med standard inställning här... går att få finare BILD!! Du verkar typ gilla tunnelbanetåg.. Faktiskt en av det bättre bilderna jag sett fast ändå väldigt oskarp och luddig.. =/ Hade lagt upp ett kort taget med min men har inte skaffat någon bluetoothadapter än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Du verkar typ gilla tunnelbanetåg.. Faktiskt en av det bättre bilderna jag sett fast ändå väldigt oskarp och luddig.. =/ Hade lagt upp ett kort taget med min men har inte skaffat någon bluetoothadapter än.. No shit sherlock men hur många Mpix e din på? Tre bidler till som visar lite emr vad kameran går för: Hyfsad mörker bild Riktigt kass mörker bild En väldigt kass mörker bild... Strecket på sidan är förmodligen mitt mobil-snöre som kom med i bild =/ Men som sagt, håller man sig till medljus bidler och hyfsad belysning r den alldeles utmärkt Redigerad 13 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Samsung D500, 1.3 mpix, Snart en D600 istället 2.0 mpix och en Motorola Razr 0.3 mpic (usel kamera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Samsung D500, 1.3 mpix, Snart en D600 istället 2.0 mpix och en Motorola Razr 0.3 mpic (usel kamera) Isf e d500 som min... aja... 0.3 är inte SÅ dåligt... duger utmärkt till avatarer (Min tex) och visningsbilder på msn iaf... (Hadde ju en k700 innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Den har jag ... Motorola v550. ganska bra. Videokameran och kameran är grymm från början, men kameralinsen blir lätt dammmig å så, hade velat ha ett kameraskydd. Mobilen är kanske lite seg faktiskt . Jo, den är seg. Helt konstig ibland. som nu är den helt sjuk, om man ringer så måste man prata i högtalartelefon,annars hörs det inget. haha men kameran å sånt är grymmt från början edit: den luktar gott på insidan Redigerad 13 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den har jag ... Motorola v550. ganska bra. Videokameran och kameran är grymm från början, men kameralinsen blir lätt dammmig å så, hade velat ha ett kameraskydd. Mobilen är kanske lite seg faktiskt . Jo, den är seg. Helt konstig ibland. som nu är den helt sjuk, om man ringer så måste man prata i högtalartelefon,annars hörs det inget. haha men kameran å sånt är grymmt från början edit: den luktar gott på insidan Kan diskuteras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan diskuteras... Du skulle sett kameran näär jag fick den, ägde sönder fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du skulle sett kameran näär jag fick den, ägde sönder fan! Jag klagade fan på lukten, inte kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Varför är alla så mobilfixarade, vad ska man ha en mobil att skryta för? Jag använder min att ringa till mina nära och kära till, inte att visa upp den och knäppa kort med. Använd en kamera till det, blir både bättre bild och det är fjantigt att stå och fjolla sig med en kamera-mobil. Tacka vetja siemens okänd-gammal-modell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag klagade fan på lukten, inte kameran När luktade du i min mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Varför är alla så mobilfixarade, vad ska man ha en mobil att skryta för? Jag använder min att ringa till mina nära och kära till, inte att visa upp den och knäppa kort med. Använd en kamera till det, blir både bättre bild och det är fjantigt att stå och fjolla sig med en kamera-mobil. Tacka vetja siemens okänd-gammal-modell! Hehe, jo så kan man oxå se det... men det är faktiskt rätt praktiskt med kamera mobil eftersom moderna sådana är ganska hyfsad kvalitet plus att man alltid har den med sig @Pottzork... ehm när du tryckte upp den i mitt face för att vissa en bild? Redigerad 13 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Hehe, jo så kan man oxå se det... men det är faktiskt rätt praktiskt med kamera mobil eftersom moderna sådana är ganska hyfsad kvalitet plus att man alltid har den med sig Ääääh, vad var det för fel på dom som ser ut som en barbar telefon då? Dom gick bra dom med! Varför ska man ha en kamera med sig överallt för? Jag ska göra en mobil med mat i för det är bra att ha med sig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Isf e d500 som min... aja... 0.3 är inte SÅ dåligt... duger utmärkt till avatarer (Min tex) och visningsbilder på msn iaf... (Hadde ju en k700 innan) Kameran i just den modellen är usel och iochmed att det är olika tillverkare och olika modeller så säger inte mpixlarna allt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kameran i just den modellen är usel och iochmed att det är olika tillverkare och olika modeller så säger inte mpixlarna allt heller. Nej inte allt, det viktigaste ä ju optiken och mjukvaran i mobilen... och på s700 e de fett bra optik men rätt kass mjukvara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har en kär gammal Nokia 3330 med Simpsonskal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts