Jump to content

Mobil topicen?

RavenE
 Share

Recommended Posts

Här kan ni diskutera alla slags mobiler, vilken som är bäst, vilken som inte är så bra o.s.v.

Jag kan börja:

Jag har en Samsung X450, men funderar på att köpa en Sony Ericsson Z1010...är det någon här som har en sån? Är den bra?

Edit: en bild som jag gjorde, sorry för stor bild...

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skaffa inte Sony Ericsson Z1010, eller om du typ gillar att knata runt med tegelstenar i fickan så be my guest. men helt seriöst, K500i är en grym mobil, dessutom så är det en Tjej mobil enligt många jag känner, och vem vill inte ha en "tjej" mobil

post-22-1121163734_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Så jävla onödigt med bild?

Jag la upp bilden för dom som inte visste hur mobilerna såg ut...

Så jävla onödigt med kommentar?

Skaffa inte Sony Ericsson Z1010, eller om du typ gillar att knata runt med tegelstenar i fickas så be my guest. men helt seriöst, K500i är en grym mobil, dessutom så är det en Tjej mobil enligt många jag känner, och vem vill inte ha en "tjej" mobil

Jo, den är ju lite stor kanske, men den är ju bra...jag har en kompis som har K500i, och den är det inget fel på..men jag gillar "vik-mobiler" (:!!!:)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, den är ju lite stor kanske, men den är ju bra...jag har en kompis som har K500i, och den är det inget fel på..men jag gillar "vik-mobiler" ^_^

Ja. "vik-mobiler" är kul på nått sätt men då skulle jag föredra typ Z200 den är sötare. (:!!!:)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa inte Sony Ericsson Z1010, eller om du typ gillar att knata runt med tegelstenar i fickan så be my guest. men helt seriöst, K500i är en grym mobil, dessutom så är det en Tjej mobil enligt många jag känner, och vem vill inte ha en "tjej" mobil

.min kusin har en sån mobil (:!!!:)

Jag har en K300i och är ochsåen väldigt bra mobil ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Nae, F500i  (:!!!:)

Någon som känner sig villig att köpa en 3G Nokia 7600 för en billig peng? Kvitto & kartong finns.

*do´h*

Kom på att K500i har ju "bakåt" knappen är ju nästan ihopsatt med den övre knappen ^_^

Edit: Som på emo:s bild :P

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi då mina mobiler genom tiderna--->

3510i är inte med på bilden eftersom morsan tog över den när jag fick t610n, men den var standard skalet som va blått med orange lampor på sidorna...

EDIT: anledningen att T610 och k700 ser inklippta ut är att jag ställdedom tvärt om i stolen är jag fotade ...

post-22-1121168140_thumb.jpg

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi då mina mobiler genom tiderna--->

3510i är inte med på bilden eftersom morsan tog över den när jag fick t610n, men den var standard skalet som va blått med orange lampor på sidorna...

EDIT: anledningen att T610 och k700 ser inklippta ut är att jag ställdedom tvärt om i stolen är jag fotade ...

Någon som har Super.Mario.World.jar på datorn? Måste ha det underbara spelet!!

Hemulen: tjyveN^, nejmen jag gissar att du använder Nokia'n mest?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor