Jump to content

Ang 2 st uppdrag

Share

Recommended Posts

*SPOILER VARNNING*

Hej! är fast på att uppdrag där man ska skjuta ner RC flygplan med minigun, man gör det åt tönten Zero. Sakerna som ska skyddas hinner dö innan jag skjutit ner alla, kan någon ge mig tips på hur man ska klara det?

Och så har ja lite så problem me Pimp uppdraget där man först ska skjussa enbrud, sen döda 2 killar, sen åka till en gubbe som tagit ens hora typ o så ska man rama sönder bilarna, höll på igår, spränge ena bilen, men limmon fick jag på tak, precis så kom en Truck o mosa min så den börja brinna, pimp mobilen sprängdes, och jag fick mission faild...långt o tråkit uppdrag det.. Iaf kan nån ge mig tips på hur man ska få bilen att hålla alla saker? (:!!!:)

Grymt Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller uppdraget Jizzy så ska du helt enkelt strunta i tiden. Dom sista bilarna man ska ha sönder tycker jag är hel jobbiga. Men den största bilen kan du enkelt skjuta ner först. Limousinen kan vara lite jobbigare, tycker jag iaf. Men jag höll farten med den så mycket som möjligt och väntade tills han skulle köra in i någon lyktstolpe eller nått, då tog jag chansen och mepprade lite bullets på den. Men det enklaste är att bara ligga precis bakom för då är det liten chans att du krockar med andra bilar, sen ta chansen och åk upp på sidan och meppra lite bara.

Air Raid med Zero kan jag inte hjlpa dig med. Ett tips är att göra uppdraget på dagen ich helt enkelt aldrig sluta skjuta. Asså skjut hela tiden bara. Men det krävs bara tur i det uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller uppdraget Jizzy så ska du helt enkelt strunta i tiden. Dom sista bilarna man ska ha sönder tycker jag är hel jobbiga. Men den största bilen kan du enkelt skjuta ner först. Limousinen kan vara lite jobbigare, tycker jag iaf. Men jag höll farten med den så mycket som möjligt och väntade tills han skulle köra in i någon lyktstolpe eller nått, då tog jag chansen och mepprade lite bullets på den. Men det enklaste är att bara ligga precis bakom för då är det liten chans att du krockar med andra bilar, sen ta chansen och åk upp på sidan och meppra lite bara.

Air Raid med Zero kan jag inte hjlpa dig med. Ett tips är att göra uppdraget på dagen ich helt enkelt aldrig sluta skjuta. Asså skjut hela tiden bara. Men det krävs bara tur i det uppdraget.

Märkt det! Hjorde första gången på natten (:!!!:) såg inte ett jävla plan hehe... Gjorde det på dagen så gick det bättre, Liknar lite Just Business uppdraget faktist... men hans uppdrag är knepigt.. får väll testa lite.. Ang bilen så menar jag oxo att jag råkar crasha den på vägen pga stress på tiden.. Och bilskolan, är det typ uppdrag man gör me bil?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang bilen så menar jag oxo att jag råkar crasha den på vägen pga stress på tiden.. Och bilskolan, är det typ uppdrag man gör me bil?

Men om du har lite tid kvar då är det bara att chansa. Åk upp på sidan och gör en P.I.T. Manöver, vet du vad det är?? Men om du skulle få läge så gör en sån. Man kör in på sidan av limon fast inte riktigt utan närmare baksidan. Då spinner limon runt ett varv och då är det bara att skjuta på den, sen gör du samma sak en gång till. Ett tips är att skjuta på grillen där fram för där tar alla bilar mest skada. Fast det kan vara svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du har lite tid kvar då är det bara att chansa. Åk upp på sidan och gör en P.I.T. Manöver, vet du vad det är?? Men om du skulle få läge så gör en sån. Man kör in på sidan av limon fast inte riktigt utan närmare baksidan. Då spinner limon runt ett varv och då är det bara att skjuta på den, sen gör du samma sak en gång till. Ett tips är att skjuta på grillen där fram för där tar alla bilar mest skada. Fast det kan vara svårt.

Egget91 lärde mig vad en P.I.T manöver är :P lite jobbigt att jag är som en bäver på hoppstylta att köra fint ^_^ men får försöka.. Hur var det men bilskolan? Skulle va bra om man fick en Groove Family med i bilen som kunde skjuta lite (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egget91 lärde mig vad en P.I.T manöver är :P lite jobbigt att jag är som en bäver på hoppstylta att köra fint ^_^ men får försöka.. Hur var det men bilskolan? Skulle va bra om man fick en Groove Family med i bilen som kunde skjuta lite (:!!!:)

Vadå bilskolan??

Smart där att hämta några homeys. Jag tror det ska fungera med några såna för dom är ganska säkra på drive-bys. Men du kan ju alltid testa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå bilskolan??

Smart där att hämta några homeys. Jag tror det ska fungera med några såna för dom är ganska säkra på drive-bys. Men du kan ju alltid testa..

Är bilskolan uppdrag eller menar jag.. Ang Homies går det inte, är i San fierro och Sweet är i finkan.. och ballas styr ganton och allt sånt (:!!!:) no more homie hunny bunny :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Om du inte orkar klara det så kan jag försöka, hit me savefilen ^_^

Bilskolan är inte riktiga uppdrag.

Men om du vill ha 100% Storyn klarat samt låsa upp Wangs Cars, så ska du klara Bilskolan

Varför förutsätter alla att man har GTA på PC för att det precis kommit ut? har det på PS2

Nytt problem; När man ska köra en rancher till Angel pine o åka i checkpoints me 2 st crossar som skjuter efter en, hur ska man klara det, hinner dö eller så innan jag hunnit alla checkpoints (:!!!:)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför förutsätter alla att man har GTA på PC för att det precis kommit ut? har det på PS2

Nytt problem; När man ska köra en rancher till Angel pine o åka i checkpoints me 2 st crossar som skjuter efter en, hur ska man klara det, hinner dö eller så innan jag hunnit alla checkpoints :mellow:

För att det är nästan bara personer som har PC som frågar, de på PS2 har oftast klarat och kollat efter hjälp..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade att man skulle skjuta planen..men nu kommer detdär där man ska flyga RC plan o skjuta ner folk typ...fixar inte det...något tips? <_<

Nu vet jag inte om detta är sant, men har läst att planets mätare ska röra sig saktare om man glider mer istället för att gasa så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor