razztheazz Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan spela trummor och försöker lära mig gitarr vote: Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Flöjt för fan! fräckt som bara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trummor vill jag lära mig... Men möjligheten är lite så det blir gitarr och bas istället. VOTE: Trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag skulle gärna vilja lära mig spela Trumpet. Du kan få köpa min (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 VOTE : Bas Spelar gitarr nu... vill ha bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Null Vote! Bas och Keyboard räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag vet att det inte bara är att banka på trummor. Det låter så enormt kasst om man bara slår lite på dom. Man måste veta vad man ska göra innan man gör det typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Gitarr, eller elgitarr kanske trummor och bas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Håller på med gitarren för tillfället. Har även ett munspel som jag övar på ibland Annars vore de coolt o vara grym på piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 ELgitarr! Trummor kan jag redan lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skulle vilja vara grymt bra på elgitarr eller bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skulle vilja lira gitarr, fast känns som att jag är för gammal för att börja nu. Wtf? Knappast, du är ju lika gammal som mig. Lär man sig grunderna rullar allt på som på räls, jag har spelat ett år och är väl "bra", och jag skippade grunderna. Det handlar om att vilja spela bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Gitarr skulle varit kul att vara bra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) VOTE: GITARR Redigerad 12 juli, 2005 av snaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Gitarr Spelar ju redan piano(keyboard) så det är jag nöjd med Dragspel är skitkul,och enkelt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vart är Uckulelen då? Gitarr då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag har lirat trummor i fem år men slutade i våras! Så Gitarr skulle jag vilja prova på, de flesta tjejerna diggar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts