BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skriv inte de som ni SPELAR... utan de ni skulle vilja lära er.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trummor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Piano. Det är tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förresten, Fiol verkar kul. Vad skulle du vilja lära dig spela, BroDD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trummor. Har spelat lite trummor men det gick inge vidare. Det är tufft att banka på dom. Fett kewlt *lol*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Förresten, Fiol verkar kul. Vad skulle du vilja lära dig spela, BroDD? Spelar trummor o bas... de räcker MEN... OM ja ska lära mig nåt annat.. så blir de väll gitarr... kan sitta o spela gitarr hemma ibland (nån gammal ful liten akustisk ) fast bara typ enkla låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trummor. Har spelat lite trummor men det gick inge vidare. Det är tufft att banka på dom. Fett kewlt *lol*. Tufft om man spelar så de låter bra ja... men mina kompisar kommer o bara dunkar o de låter kasst.. så typ bråkar dom mo vem av som e bäst när dom e värdelösa o så säger alla icke trummisar att de bara e att banka så låter de bra... that pisses me off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 SKulle vilja bli 1337 på elguris (:!!! annars vore trummor ballt. fast det kan man inte spela mitt i natten, om man inte ska väcka nån försås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 .vote: Trummor... verkar grymt att kunna.. men jag är alldeles för lat för att orka lära mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 SKulle vilja bli 1337 på elguris (:!!! annars vore trummor ballt. fast det kan man inte spela mitt i natten, om man inte ska väcka nån försås Äh... kan väll använa eltrummor (NEJ USCH, FUSK!!! riktigt vara ska de va ) eller köpa sånna där.. öh.. saker man lägger på pukorna o virveln o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Munspel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Bas skulle passa mig perfekto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nej mikrofon för mig. Jag skulle vela sjunga helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Gitarr och som Pimpen sa: Sångare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skulle vilja lira gitarr, fast känns som att jag är för gammal för att börja nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skulle vilja lira gitarr, fast känns som att jag är för gammal för att börja nu. Man kan väl aldrig bli för gammal för något sånt? Eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Trumor... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Gitarr och trummor hade varit cöölt. (:!!! Votade gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Man kan väl aldrig bli för gammal för något sånt? Eller? (:!!! Jo om man ska bli elajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag skulle gärna vilja lära mig spela Trumpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts