GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag håller på och texturerar några fordon till GTA Sweden-moden till GTA San Andreas PC. Jag började med Polishelikoptern (Police Maverick) och så ska jag editera grejerna som finns på den. Jag har ändrat färgen på den (det svarta är nu blått), men det finns ett märke på dörrarna som jag vill ändra till det svenska polismärket. Hur gör man det? Under helikoptern står det "POLICE", vart ändrar jag den texturen? Det står även "LSPD" eller något liknande, vart ändrar jag det? Hittar inget i polmav.txd Seriösa svar, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Gå in i gta san andreas mappen sen moddels/generic sen öpna vehicle och kolla efter filen vehiclepoldecals128 och kolla på alphan så hittar du det du leter efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ah, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts