Bjorneman Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan någon lägga upp orginal csm filen till vice city? Jag moddade en sak och dum som jag var glömde jag att göra backup på csm filen. Jag vet att jag bara behöver installera om spelet och kopiera mina save files. Men det vore mycket enklare om någon la upp filen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan någon lägga upp orginal csm filen till vice city? Jag moddade en sak och dum som jag var glömde jag att göra backup på csm filen. Jag vet att jag bara behöver installera om spelet och kopiera mina save files. Men det vore mycket enklare om någon la upp filen. SCM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 SCM. Jaja, men har du den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad heter hela filen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vad heter hela filen? Main.scm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 ... LaddaNer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 ... LaddaNer! Tack, men jag hittade den på en annan sida innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tack, men jag hittade den på en annan sida innan. Varför ville du då att någon skulle lägga upp den här? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Varför ville du då att någon skulle lägga upp den här? Det gick ju fem timmar innan Alexzander postade, så han kanske hittade den under tiden..? (:!!! Redigerad 12 juli, 2005 av Dusse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det gick ju fem timmar innan Alexzander postade, så han kanske hittade den under tiden..? (:!!! Jo, men varför skrev han en tråd här när han ändå googlade lite sen? Han kunde ju ha gjort det direkt Aja, End of Story! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Aja, End of Story! ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts