Niklas Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jaga duvan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 cartoon suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 "Power Puff Pinglorna iväg!!!" Gissa vilket jag gillar!! Jag har kommit in i en PPP kris.. har dom överallt!! tom. på min mobil(Sony Ericsson T300) som bakgrund och skärmsläckare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Det är lite trögt med PPP " Välkomen till Townsvile" Det gör mig galen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Det är lite trögt med PPP " Välkomen till Townsvile" Det gör mig galen!! Jag älskar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ibland är det jobbigt!! Och i slutet när han håller på att prata!! Han har sååå jobbig röst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 är det nån som sett cousin skeeter på nickelodion det är det lojaste program jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 är det nån som sett cousin skeeter på nickelodion det är det lojaste program jag sett Är det den där korta snubben som skriker hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Är det den där korta snubben som skriker hela tiden? ja det stämmer nog han är en docka iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ja det stämmer nog han är en docka iallafall Ähh...då har ni aldrig sett Kenan o Kel....dom har *snyft* tagit bort det....jag älskade den serien!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ähh...då har ni aldrig sett Kenan o Kel....dom har *snyft* tagit bort det....jag älskade den serien!!! Va, är dom borta?? Det var ju en av de bättre serierna.... Hmm...Vilken av dom var det som älskade Apelsindricka nu igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Va, är dom borta?? Det var ju en av de bättre serierna.... Hmm...Vilken av dom var det som älskade Apelsindricka nu igen?? Who loves orange soda??? Kel loves orange soda!!! Is it true??? Mmmhhh i do i do i doooo.... ja det saknar jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Who loves orange soda??? Kel loves orange soda!!! Is it true??? Mmmhhh i do i do i doooo.... ja det saknar jag.... Har dom tagit bort kenan och kel*uähhh* Jag trodde bara att de inte hade skrivit någgra nya avsnitt och var på gång med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Har dom tagit bort kenan och kel*uähhh* Jag trodde bara att de inte hade skrivit någgra nya avsnitt och var på gång med det... Några nya avsnitt blir det nog inte....Kenan och Kel var 16 när dom spelade in det....nu är dom typ 22 eller nått.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts