Fralla_24 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Själv tycker jag CURAGE e bäst LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Det suger COW AND CHICKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 inte för att jag ser på de, men jhonny bravo (<- kanske felstavat) är hetast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Varför se på Barnkanaler....???.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) Jag kan inte se Cartoon Network, istället ingår Nickelodeon i mitt kanalpaket från Boxer. Redigerad 7 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 FRED FLINTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Varför se på Barnkanaler....???.... jag såg på cn när jag var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Åh, Cartoon Network gör mig galen... Min syster kan komma in och sätta på det när man är mitt uppe i en film och så blir det bråk, sedan får hon se på sitt i alla fall...Och om man vill se någon film någon gång och hon tittar så NOPE! Det jag inte förstår är att hon kan sitta och titta på samma avsnitt hela tiden...Dom repriserar ju ofta....Uh, Skulle helst vilja att den kanalen försvann.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Åh, Cartoon Network gör mig galen... Min syster kan komma in och sätta på det när man är mitt uppe i en film och så blir det bråk, sedan får hon se på sitt i alla fall...Och om man vill se någon film någon gång och hon tittar så NOPE! Det jag inte förstår är att hon kan sitta och titta på samma avsnitt hela tiden...Dom repriserar ju ofta....Uh, Skulle helst vilja att den kanalen försvann.... Sånt gör mig galen, som tur är har min syrra börjat växa ifrån barnprogram och sånt men det händer ändå att det blir bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Yup det var länge sen ens syrra höll på så!!!....Hon är 21 nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 du borde tagit med ALLA serier på CN det där är inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 du borde tagit med ALLA serier på CN det där är inte alla Man kan bara ha 10 svarsalternativ i en poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Dexterslabb curage och eddarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag tyckte om CN när jag var 7 år men nu tittar jag inte på teknat nu är det OTEKNAT som gäller för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag tyckte om CN när jag var 7 år men nu tittar jag inte på teknat nu är det OTEKNAT som gäller för mig Jag tittar på tecknat....Simpsons och Sout Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 simpsons e ju bäst!! så ni simpsons-christmas eller vad det nu heter...när Bart ville ha en tatuering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 ed edd och eddy och courage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag tittar på tecknat....Simpsons och Sout Park det gör ju ju jag med he he men jag menade Barn teknade filmer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja har alldrig gillat barnprogram! jo kanske när ja va 2 år....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 dexter och pwer puff pinglorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts