FoxtroT Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Jag har börjat på en Ak47, gjord för GTA vice city. som ni ser så är det lowpoly Men jag behöver hjälp med hur man texturerar vapnet. och hur man lägger in den i spelet. Kommentera gärna! bild: Redigerad 11 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har börjat på en Ak47, gjord för GTA vice city. som ni ser så är det lowpoly Men jag behöver hjälp med hur man texturerar vapnet. och hur man lägger in den i spelet. Kommentera gärna! bild: Hmmm... Med trummagasin... Intressant lösning. Fast trumman brukar väl inte hänga under geväret, utan vara en del av det... Men mycket lovande annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hmmm... Med trummagasin... Intressant lösning. Fast trumman brukar väl inte hänga under geväret, utan vara en del av det... Men mycket lovande annars! Spelade "Line Of Site Vietman" förut och vart lite inspererad.. jaa, där hade dom iaf maget under.. Edit: Jag ska försöka fixa en uppdatering till imorn, sitter väll uppe natten Edit2: Darkjak: adda mig på msn så kan du få min ak4:a(allså till GTA:sweden )msn:trinity_clan@hotmail.com Redigerad 11 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Verkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 I det spelet är det ingen ak47, det är ett liknande vapen... men vad har du gjort på detta vapnet? en tunna under bara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 I det spelet är det ingen ak47, det är ett liknande vapen... men vad har du gjort på detta vapnet? en tunna under bara eller? Ett magasin om du kan förstå att jag är no0b inom vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tatu Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Snygg AK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Det finns redan en ak till VC om man kollar lite i IMG filen GRIM: Är det en RPD du menar??? Redigerad 11 juli, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det finns redan en ak till VC om man kollar lite i IMG filen Japp det är nog den han tagit o lagt på en tunna under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Japp det är nog den han tagit o lagt på en tunna under Nej.. Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nej.. Varför skulle jag? För den ser exakt ut som den, bara det att du lagt på en tunna under magget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är ju inte precis som grims (där man ju ibland undrar om det ej e kort på äkta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är ju inte precis som grims (där man ju ibland undrar om det ej e kort på äkta) Hehe thx , men gå inte off topic nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kommentera gärna! Jag kommenterade ju bara (sa att det va bra men inte lika bra som dina) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) borta Redigerad 12 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det finns redan en ak till VC om man kollar lite i IMG filen GRIM: Är det en RPD du menar??? Hmm ja kan vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 För den ser exakt ut som den, bara det att du lagt på en tunna under magget Alla har förstått att du tycker det är en tunna under, så det räcker, okej? Visst, den är inte lika fin som dina men den är ju snygg den här också, var lite trevlig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Alla har förstått att du tycker det är en tunna under, så det räcker, okej? Visst, den är inte lika fin som dina men den är ju snygg den här också, var lite trevlig.. Man kallar den delan av magacinet tunna eller trumma ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Eftersom dom flesta som skrivit i den här topicen nästa bara har klagat på mitt runda mag. så gjorde jag en ny.. Finns det ingen som har lust att hjälpa till med t.ex texturera. Vad tycks? Redigerad 12 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hahahaha, oj förlåt :"> Jaja, d har jag lärt mig något nytt iallafall, är inte så inne på vapen Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts