Kaboom Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 http://img242.imageshack.us/img242/8570/r1sabeta4nx.jpg Ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 http://img242.imageshack.us/img242/8570/r1sabeta4nx.jpg Ladda ner! LÄCKER! Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade, frågar jag nu: går det bra om man har med din MC i GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ser väldigt stor ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 LÄCKER! Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade, frågar jag nu: går det bra om man har med din MC i GTA:Sweden? Du får nog fråga skaparen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Asså en fråga darkjak.. varför skickar du inte PM istälet? Så slipper vi andra störas av dina iderligen uppkommande frågor angående om alla som släpper en fis till SA eller liknande vill ge dig rättigheterna att klämma in de i gta sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 LÄCKER! Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade, frågar jag nu: går det bra om man har med din MC i GTA:Sweden? Hm, det är inte jag som har gjort den men jag kan fråga skaparen åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Den va snygg men det ser ju lustigt ut att han håller 10 centimeter över styret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Den va snygg men det ser ju lustigt ut att han håller 10 centimeter över styret Hierachy, det har alltid varit ett problem. Modellerna är liksom inte "gjorda" helt perfekt för de andra modellerna. Exempel: Titta på Big Smokes händer när han kör MC. Redigerad 12 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Inte tänkt på det med big smoke men jag förtår att ingen orkar sitta och göra exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Skulle bara säga att det finns 2 varianter av bågen.. Orginal samt "Street Fighter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ah, min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Snyggt gjort, ska installera och åka strax^^, *ditt: Me such noad.. Vart ska ja langa in filen för att det ska kunna funka, hittar Vehicles på 2 platser: COL IDE Vad sk ajag ha för att kunna öppna dom/ Hur ska ja sätta in mina bilmods>_> Redigerad 12 juli, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Snyggt gjort, ska installera och åka strax^^, *ditt: Me such noad.. Vart ska ja langa in filen för att det ska kunna funka, hittar Vehicles på 2 platser: COL IDE Vad sk ajag ha för att kunna öppna dom/ Hur ska ja sätta in mina bilmods>_> http://www.moppenet.com/forum2_/images/smilies/emoticons/retas.gif http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Men Jak fattar den ej>_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 LÄCKER! Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade, frågar jag nu: går det bra om man har med din MC i GTA:Sweden? UUUUrsäkta, men vad i helvete har Yamaha med Sverige att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 UUUUrsäkta, men vad i helvete har Yamaha med Sverige att göra?? Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade @Erik HK Hade du tänkt att det bara skulle köra runder svenska bilar och motorcyklar i GTA:Sweden eller? Tänk lite grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 @Erik HK Hade du tänkt att det bara skulle köra runder svenska bilar och motorcyklar i GTA:Sweden eller? Tänk lite grabben. Eeeeeeh, vadå tänk lite grabben?! Varför i helvete skulle det annars heta Sweden? För att svenskar har satt ihop andras arbete till ett helvete av blandade moddar eller? Skulle iofs inte förvåna mig ett dugg... Dessutom blir det aldrig nåt av dessa stormoddar, kolla bara på tidigare GTA: Sweden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Eeeeeeh, vadå tänk lite grabben?! Varför i helvete skulle det annars heta Sweden? För att svenskar har satt ihop andras arbete till ett helvete av blandade moddar eller? Skulle iofs inte förvåna mig ett dugg... Dessutom blir det aldrig nåt av dessa stormoddar, kolla bara på tidigare GTA: Sweden... Kanske för att dom gör om det till Sverige? Vad jag har märkt så finns det utländska bilar i Sverige, eller det kanske bara är jag som ser i syne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kanske för att dom gör om det till Sverige? Vad jag har märkt så finns det utländska bilar i Sverige, eller det kanske bara är jag som ser i syne. Joo, det är fan klart det gör, men då skulle man lika gärna kunna slänga in vad fan som helst och därmed kalla det för vad fan som helst Skulle jag gjort en modd som inkluderade namnet "Sweden", så skulle jag satsa på att ha med så mycket svenska grejer som möjligt, och inte ta in andra moddar som inte har med Sverige att göra, eftersom fordonen som redan finns i spelet skulle lika gärna kunna finnas i Sverige, ENOUGH nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Snygg, fast aningen stor kanske. Eller så kanske det är CJ som egentligen är väldigt liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts