Jump to content

Yamaha R1 2005

Kaboom
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Den va snygg men det ser ju lustigt ut att han håller 10 centimeter över styret

Hierachy, det har alltid varit ett problem.

Modellerna är liksom inte "gjorda" helt perfekt för de andra modellerna.

Exempel: Titta på Big Smokes händer när han kör MC.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt gjort, ska installera och åka strax^^,

*ditt: Me such noad..

Vart ska ja langa in filen för att det ska kunna funka, hittar Vehicles på 2 platser:

COL

IDE

Vad sk ajag ha för att kunna öppna dom/ Hur ska ja sätta in mina bilmods>_>

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

UUUUrsäkta, men vad i helvete har Yamaha med Sverige att göra??

Eftersom att folk har frågat efter lite fordon till GTA:Sweden som inte e svenskproducerade

@Erik HK

Hade du tänkt att det bara skulle köra runder svenska bilar och motorcyklar i GTA:Sweden eller?

Tänk lite grabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Erik HK

Hade du tänkt att det bara skulle köra runder svenska bilar och motorcyklar i GTA:Sweden eller?

Tänk lite grabben.

Eeeeeeh, vadå tänk lite grabben?!

Varför i helvete skulle det annars heta Sweden? För att svenskar har satt ihop andras arbete till ett helvete av blandade moddar eller? Skulle iofs inte förvåna mig ett dugg... Dessutom blir det aldrig nåt av dessa stormoddar, kolla bara på tidigare GTA: Sweden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeeeeeh, vadå tänk lite grabben?!

Varför i helvete skulle det annars heta Sweden? För att svenskar har satt ihop andras arbete till ett helvete av blandade moddar eller? Skulle iofs inte förvåna mig ett dugg... Dessutom blir det aldrig nåt av dessa stormoddar, kolla bara på tidigare GTA: Sweden...

Kanske för att dom gör om det till Sverige?

Vad jag har märkt så finns det utländska bilar i Sverige, eller det kanske bara är jag som ser i syne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske för att dom gör om det till Sverige?

Vad jag har märkt så finns det utländska bilar i Sverige, eller det kanske bara är jag som ser i syne.

Joo, det är fan klart det gör, men då skulle man lika gärna kunna slänga in vad fan som helst och därmed kalla det för vad fan som helst Skulle jag gjort en modd som inkluderade namnet "Sweden", så skulle jag satsa på att ha med så mycket svenska grejer som möjligt, och inte ta in andra moddar som inte har med Sverige att göra, eftersom fordonen som redan finns i spelet skulle lika gärna kunna finnas i Sverige, ENOUGH nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor