Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag skulle vilja vara en av knattarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Musse Pigg eller en av knattarna(helst knattarna) Kalle får ändå ibland väldigt mycket otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Har ju problem med datorn men votar sen. Då votar jag Jocke. BTW du glömde Spökplumpen och Alexander Lukas. Sen så heter Han Kusin Knase EDIT: Du glömde Farmor Anka också Redigerad 11 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vem jag skulle vilja vara? Ingen aning. dumt att filosofera om det. jag är den jag är och kan inte bli nån annan. men för att inte vara tråkig votar jag uppfinnar-jocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Magica de Hex: Sex appeal och magi. i andra hand Joakim von Anka, för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Joakim för han har cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alexander Lukas! Han har ju extrem tur, så han kan ju bli rik hur lätt som helst... Dessutom så har ju Björns vänner, ett av mina absoluta favoritband, gjort en låt som heter just Alexander Lukas. Den borde ni lyssna på, den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Wtf, ser inte Långben! Vote: Musse Pigg. Han är ju värsta actionfiguren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Magica. Skulle kunna göra vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alexander Lukas, för all den tur han har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Magica såklart! Passar ju mig, jag är ju magiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Vote:Uppfinnar Jocke så klart uppfinna typ en sedel maskin och shit... Redigerad 11 juli, 2005 av Zyemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hm, isf Musse Pigg, den ända normala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Guld-Ivar Flinthjärta, era newbs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alexander Lukas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spökplumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Joakim. Stålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Alexander Lukas.. Jag tänker. Tar hellre honom jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Joakim. Stålar. .ingen vits med massa stålar när man inte använder dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Oppfinnar Jocke heter han.. inte Uppfinnar vote: knatte fnatte eller tjatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts