Östis Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ok,som pollen säger så skall jag laga min första San Andreas film. Istället för att göra den gamla vanliga stuntfilmen,vill jag laga en lite annorlunda film. Jag såg för några veckor sen Road Trip,en genialisk film,och efter det Euro trip,den äger den med. Men om ni inte vet vad dom här filmerna är,så skall jag berätta lite om hur jag menat filmen. CJ sitter och gör en video åt Millie, när en homie kommer emot. Han undrar vad CJ gör, och CJ svarar att han gör en video. Homien hälsar i videon,och sedan går CJ in i Johnson house med videon. Efter det ringer Denise och vill ha en dejt. Gentleman som CJ är,så tar han ut Denise på dejt.Han är ute med Denise,och så händer det lilla missödet att dom blir lite fulla. Så dom far hem, do their thing, men nu är skillnaden att denise bandar in allt,och ger videon åt CJ. CJ tackar och kör hem. När han nästa morgon vaknar med huvudvärk kommer en homie emot honom. Han säger att han har mailat videon till CJ:s flickvän. CJ ler belåtet,och går in. När han går in får han en lust att se på videon med honom och denise. Han kommer inte ihåg att han gjort en video åt Millie dan före. När han sedan vill se denise,så märker han att det är fel film! HOMIEN MEJLADE FEL FILM!!! Inte bra. Ännu värre, han talar bara om Girl i videon. Han säger aldrig namnet! Och homien kommer inte ihåg åt vilken adress han mejlade åt! Filmen kan alltså vara på väg till vem som helst i San Andreas! Ett lopp mot klockan startas i en vild resa genom San Andreas! Så,här var en liten beskrivning. Nu,rösta om ni vill se eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Naa... Det kommer nog inte se så verkligt ut som du skrev. Hur ska CJ bli full och hur ska du göra när dom ska maila videofilmer till varandra?? Redigerad 11 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Hmm... ska väl bara laga så att dom säger det,behöver synas när dom mailar. Och det att dom blir fulla går med att jag tar Denise till baren,och vinglar lite på gatan... Men tack för visat intresse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Låter jävligt ball gör det snyggt nu också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Kan säkert bli riktigt underhållande om du lägger ner lite tid på den, men sen behöver ju handlingen inte vara precis som på filmen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Could be interesting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 I dont know niggah! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Hmm... Majoriteten är på Hell Yeah! Ser ut som om CJ och hans homies får fara på ride of their lifetime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Could be interesting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan säkert bli något, bara du lägger ner tillräckligt med tid och gör allt bra. Lycka till om det skulle bli något av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Hell YEAH!! Fo'shizzle dizzle låter som en bra film.... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det beror väl på, låter som du måste lägga ner mycket tid på det om det ska bli bra, får väl hoppas att du gör det också då. I don't know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är därför jag frågar,jag menar,vad är det för vits att hassa resten av sommaren på en film om ingen vill se den? Och var inte rädda, jag är lite perfektionist av mig, så om jag börjar med något, så tar jag tid på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Låter lite som att det blir för mycket, och om man inte har gjort film förr så vet man kanske inte vad de andra gillar och så kan det bli lite långtråkit ibland kan jag tänka mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Haha, det kan ju funka Om man är en bra spelare, filmare och redigerare det vill säga Kom ihåg att lägga in lite spännande bakgrundsljud, inte som i stuntfilmerna där det är musik. Utan lite musik där och lite småljud där, som det är i riktiga filmer. Fixa ett bra redigeringsprogram också. Pinnacle Studio, eller Adobe Premier. Windows Movie Maker är ett alternativ om du inte lyckas få tag på något annat... Filma samma scen flera gånger också, så kan du sitta i lugn och ro och kolla vilken som är bäst. Vinkeln! Kom ihåg vinkeln på kameran, den ska bytas ganska ofta! Då menar jag inte att kameran ska börja rotera, utan som i riktiga filmer när de klipper till en annan kamera. Ha inte för långa scener. T,ex. att du ska åka genom hela Los Santos, ta inte med det i filmen, klipp bort det onödiga för i helvete. "Trip Skip" Aja, kör på Kommer säkert bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Som redigerare har jag valt Vegas, väldigt bra enligt mig,men lite invecklat. Ska se. Tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: HELL YEAH! Jag undrar en sak, du använder väl PC-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Japp,enda felet med det är att man inte kan använda 2player... Men det blir bra för det,jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Japp,enda felet med det är att man inte kan använda 2player... Men det blir bra för det,jag lovar! OK! Jag håller med, den här filmen blir säkert bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Asså fan du har ju inte ens SA så du kommer ju till mig å gör den!!! Redigerad 12 juli, 2005 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts