Jump to content

Roadtrip San Andreas style

Share

Tycker du att filmen bör lagas?  

63 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ok,som pollen säger så skall jag laga min första San Andreas film. Istället för att göra den gamla vanliga stuntfilmen,vill jag laga en lite annorlunda film. Jag såg för några veckor sen Road Trip,en genialisk film,och efter det Euro trip,den äger den med. Men om ni inte vet vad dom här filmerna är,så skall jag berätta lite om hur jag menat filmen.

CJ sitter och gör en video åt Millie, när en homie kommer emot. Han undrar vad CJ gör, och CJ svarar att han gör en video. Homien hälsar i videon,och sedan går CJ in i Johnson house med videon. Efter det ringer Denise och vill ha en dejt. Gentleman som CJ är,så tar han ut Denise på dejt.Han är ute med Denise,och så händer det lilla missödet att dom blir lite fulla. Så dom far hem, do their thing, men nu är skillnaden att denise bandar in allt,och ger videon åt CJ. CJ tackar och kör hem. När han nästa morgon vaknar med huvudvärk kommer en homie emot honom. Han säger att han har mailat videon till CJ:s flickvän. CJ ler belåtet,och går in. När han går in får han en lust att se på videon med honom och denise. Han kommer inte ihåg att han gjort en video åt Millie dan före. När han sedan vill se denise,så märker han att det är fel film! HOMIEN MEJLADE FEL FILM!!! Inte bra. Ännu värre, han talar bara om Girl i videon. Han säger aldrig namnet! Och homien kommer inte ihåg åt vilken adress han mejlade åt! Filmen kan alltså vara på väg till vem som helst i San Andreas! Ett lopp mot klockan startas i en vild resa genom San Andreas!

Så,här var en liten beskrivning. Nu,rösta om ni vill se eller inte! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det kan ju funka :mellow:

Om man är en bra spelare, filmare och redigerare det vill säga ;)

Kom ihåg att lägga in lite spännande bakgrundsljud, inte som i stuntfilmerna där det är musik.

Utan lite musik där och lite småljud där, som det är i riktiga filmer.

Fixa ett bra redigeringsprogram också.

Pinnacle Studio, eller Adobe Premier.

Windows Movie Maker är ett alternativ om du inte lyckas få tag på något annat...

Filma samma scen flera gånger också, så kan du sitta i lugn och ro och kolla vilken som är bäst.

Vinkeln! Kom ihåg vinkeln på kameran, den ska bytas ganska ofta!

Då menar jag inte att kameran ska börja rotera, utan som i riktiga filmer när de klipper till en annan kamera.

Ha inte för långa scener. T,ex. att du ska åka genom hela Los Santos, ta inte med det i filmen, klipp bort det onödiga för i helvete.

"Trip Skip" :mellow:

Aja, kör på ^_^

Kommer säkert bli bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor