BroDD Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Prenumererar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Började prenumerera typ 91 eller nåt, slutade för nåt år sen. Har några Kalle Anka pärmar fyllda med tidningar och några lådor med ännu fler. Brukar läsa nästan dagligen (:!!! Vote: Ja, jag älskar tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag läste den alltid förr (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: Ja, jag älskar tidningen! Brorsan prenumenerar så jag snor det nya numret när det kommer med posten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har prenumererat när jag var yngre så jag har ett par backar fulla. Men gör det inte längre och har inte läst på ett bra tag. Vote: Ibland. Vad han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Nej, inte längre. Men jag prenumererade för några år sedan, så man har ju en liten samling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tja, har en hel hög som ja tar å läser nån gång, fast dom "nya" som kommit dom senaste åren är ju skit kassa , jämmfört(?) med dom gammlare tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Älskar KA & C:o, har dock inte råd och prenumerera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ibland, har jag inget annat att läsa brukar jag gräva fram massa gamla tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Kalle anka = världens bästa och roligaste tidning (premunerar och har 2 böcker och en jädra massa pocketböcker ) vote:JAAAAAAAAA Redigerad 13 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det jobbiga med Kalle Anka är när man köper en tidning så är det en serie från förra numret som fortsätter och man har inte den gamla :'( Brukar bli lite ledsen då Edit: Lite svårt at förklara Jag fattar vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jag fattar vad du menar Bradå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Vote: Ja Jag prenenumerenerear Tidningen har ALDRIG skickat med en sak som går att använda, eller som är nödvändig. I Oktober 2003 skickade dom med nån "självlysande handske" som man skulle skrämma föräldrarna med Den lös inget... För någon vecka sen skickade dom med en fläkt! Den var det jävligt bra drag i. Det var den ändå bra grejen dom skickat med ... trodde jag ända tills jag läste Dagens Nyheter för några dagar sen En årsprenumation för Kalle Anka kostar runt 1000kr. Tänk, på 10 år är man uppe i 10 000kr! Det skulle man ju kunna köpa några datorer för Tål att tänkas på EDIT: Jag hatar "Favorit i Repris"-serier. De tar alltid serier som jag redan har i någon annan tidning! Hatar det Redigerad 13 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Ja Jag prenenumerenerear Tidningen har ALDRIG skickat med en sak som går att använda, eller som är nödvändig. I Oktober 2003 skickade dom med nån "självlysande handske" som man skulle skrämma föräldrarna med Den lös inget... För någon vecka sen skickade dom med en fläkt! Den var det jävligt bra drag i. Det var den ändå bra grejen dom skickat med ... trodde jag ända tills jag läste Dagens Nyheter för några dagar sen En årsprenumation för Kalle Anka kostar runt 1000kr. Tänk, på 10 år är man uppe i 10 000kr! Det skulle man ju kunna köpa några datorer för Tål att tänkas på EDIT: Jag hatar "Favorit i Repris"-serier. De tar alltid serier som jag redan har i någon annan tidning! Hatar det Jag tyckte att fläkten var lite för kraftig Men vad var det du läste i dagens nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Vote: Ja Jag prenenumerenerear Tidningen har ALDRIG skickat med en sak som går att använda, eller som är nödvändig. I Oktober 2003 skickade dom med nån "självlysande handske" som man skulle skrämma föräldrarna med Den lös inget... För någon vecka sen skickade dom med en fläkt! Den var det jävligt bra drag i. Det var den ändå bra grejen dom skickat med ... trodde jag ända tills jag läste Dagens Nyheter för några dagar sen En årsprenumation för Kalle Anka kostar runt 1000kr. Tänk, på 10 år är man uppe i 10 000kr! Det skulle man ju kunna köpa några datorer för Tål att tänkas på EDIT: Jag hatar "Favorit i Repris"-serier. De tar alltid serier som jag redan har i någon annan tidning! Hatar det Min fläkt blåste åt fel håll... Prenumererar på den, och älskar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Har 4 fulla lådor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Calley Anch foh teh wiN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Leksakerna gör väl bara tidningen dyrare Eller Ibland kan dom vara så himla onödiga Redigerad 14 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Min fläkt blåste åt fel håll... Prenumererar på den, och älskar den! Det var samma för mig men jag vände batteriena (tuggade sönder fläkten när jag var uttråkad) ps: leksakerna suger k*k fick simhänder idag när tidningen kom men inte fan visste jag att beskrivningen satt PÅSEN och det sket sig totalt (men såna behöver man inte när man kan simma bra) Redigerad 14 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vote: Ja Jag prenenumerenerear Tidningen har ALDRIG skickat med en sak som går att använda, eller som är nödvändig. I Oktober 2003 skickade dom med nån "självlysande handske" som man skulle skrämma föräldrarna med Den lös inget... För någon vecka sen skickade dom med en fläkt! Den var det jävligt bra drag i. Det var den ändå bra grejen dom skickat med ... trodde jag ända tills jag läste Dagens Nyheter för några dagar sen En årsprenumation för Kalle Anka kostar runt 1000kr. Tänk, på 10 år är man uppe i 10 000kr! Det skulle man ju kunna köpa några datorer för Tål att tänkas på EDIT: Jag hatar "Favorit i Repris"-serier. De tar alltid serier som jag redan har i någon annan tidning! Hatar det Spar barnbidraget: 950:- kr i månaden så är du uppe i .. 114000:- Kr på 10 år. 950 x 12 x 10 = 114000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts