Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag älskar Kalle Anka och C:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja jag läser ibland, men det är bara det att jag prenumenerade(stavning? ) på den förut så då vart det mer än vad det blir nu då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Älskar den tidningen!! Läser den jämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag har prenumererat när jag var yngre så jag har ett par backar fulla. Men gör det inte längre och har inte läst på ett bra tag. Vote: Ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Prenumererar inte på tidningen, men jag har en jävla massa Kalle Anka pocketböcker som jag läser ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 .vote: Nej.. kanske borde tagit Ibland.. har ingen prenumeration och köper inga lösnummer.. men jag har massa gamla tidningar jag rotar fram 1 gång var 5'e år eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har en stor(och då menar jag stor) låda med bara Kalle Anka-tidningar fyllt till bredden, och så ligger det Kalle Anka tidningar lite här och var i lägenheten... F.d( :'( ) prenumerant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Ibland Min lillebror prenumererar på tidningen så det händer att man tar en tidning då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Premunumerat(stavning? ) i runt 10 år, så jag har ca 10-12 tidskriftssamlare fulla med Kalle *stolt * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote : Jag älskar Kalle Anka Prenumerarar på den, och har gjort det i ungefär hela mitt liv så vi har hur mycket Kalle Ankor som helst. Bästa serietidnignen som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Har precis slutat prenumererat, men det kommer fortfarande några nummer.. Gillar tidningen sådär.. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Ja, jag älskar tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Det jobbiga med Kalle Anka är när man köper en tidning så är det en serie från förra numret som fortsätter och man har inte den gamla :'( Brukar bli lite ledsen då Edit: Lite svårt at förklara Redigerad 11 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag älskar kalle anka o CO fast jag har inte läst det på länge, men har väldigt många tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote: Ibland. Har en hel del och var prenumerant förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Prenumererar på den Vote: Ja Redigerad 11 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vilka stavningar till prenumerera Pre, som latins före, och nummer. Det betyder alltså att man får nummer i förväg, prenumerera (fråga mig inte varför det stavas med ett 'm') Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Vote : Jag älskar Kalle Anka Prenumerarar på den, och har gjort det i ungefär hela mitt liv så vi har hur mycket Kalle Ankor som helst. Bästa serietidnignen som gjorts. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja för fan. Mystiskt iaf att jag tänkte på starta en liknande topic/poll om man prenuminerar (Stavning = ? LOL) på någon serie tidningnär jag läste min Kalle tidning som kom idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Läser väl nån gång. mest kalle anka-pocket. vet inte om det är nån särskilt bra serie. den går inte ut på nånting särskilt. dock kan jag finna det underhållande i det ibland vote: ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts