inzajt Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Tja jo det är så att jag har köpt en grej så jag kan köra med min ps2 kontroll på datorn och då undra jag ifall någon har typ något slags "saved games" eller "optionfil" eller vad det är så jag kan köra med min ps2 kontroll så jag har exakt samma inställningar som på ps2 ? snälla hjälp :'( vore evigt tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuzmd Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Fick du ingen hjälp på fb? Men räcker det inte med att ställa in i controls i options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
inzajt Skrivet 11 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Haha nej det räcker inte att skriva på fb för jag vet inte vilka som är samma som på ps2 och det går typ inte få analog kontrollerna att funka hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts