Hummler Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Någon som kan tipsa om var man kan köpa en bra dator, för 7000 lappen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Någon som kan tipsa om var man kan köpa en bra dator, för 7000 lappen ? Komplett datorpaket? Bara datorn, eller kanske en dator du får spendera lite tid åt att bygga ihop själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 En komplett dator Okej skit i att tipsa då ffs, ni kan iaf säga hur bra prestandan ska vara för att datorn ska kunna palla BF2 och HL2 med rätt höga inställningar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 DELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Den här borde väl funka helt OK med BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Den här borde väl funka helt OK med BF2? Vet inte men ser bra ut xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Den funkar borde den göra men inte på high om du nu ville spela på det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 DELL! Jag skulle aldrig köpa en dator från några som inte ens kan uttala pentium rätt. Datorbutiken is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) DELL! Kan du dra från den här sajten, Du är den jobbigaste person jag känner till. Dra här ifrån. Fan va du ska hålla på helatiden med stor text, dåligstavning, Alexander med Z osv. Det stör mig. Har stört mig på dig ändra från början du kom hit och nu ville jag släppa ut, kunde inte hålla inne mer. Sry för offtopc men jag ville säga mina känslor inför alla då det kändes skönt Redigerad 12 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag skulle aldrig köpa en dator från några som inte ens kan uttala pentium rätt. Hp har bra datorer men de går på ca 15 lappar. Datorbutiken is the shit. På en Dell kan man inte spela spel utan man arbetar på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts