Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förlust med 2-0 för Djurgården och Hammarby vann med 2-1(som gott kunde ha varit 2-3 mål till). Nu vinner Bajen på Torsdag över Djurgården, så ligger Gårdarna bara två poäng före. När sedan Gefle skräller mot Djurgården också, och Hammarby vinner mot Helsingborg ligger Hammarby före Djurgården. :)

Dröm vidare hörru....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlust med 2-0 för Djurgården och Hammarby vann med 2-1(som gott kunde ha varit 2-3 mål till). Nu vinner Bajen på Torsdag över Djurgården, så ligger Gårdarna bara två poäng före. När sedan Gefle skräller mot Djurgården också, och Hammarby vinner mot Helsingborg ligger Hammarby före Djurgården. :)

DIF laddade bara i denna match. Det är ju Bajen det gäller och "Dom Fina" ska ta revansch. Det spelade absolut inte någon roll at DIF torskade denna match eftersom dom fortfarande leder tabellen. Men vi får väl se på Torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe Djurens Gårds fans håller sej undan tråden nu eller...

Djugården är skärrat och Bajen vinner på torsdag (:!!!:)

Jag skrev precis ett inlägg så jag håller mig till tråden. Vi får väl se at Söderbögarna kan hitta på.

Spelade ingen roll?

Nu ligger Helsingborg på samma poäng som Djurgården, och Djurgården har nu två tuffa matcher mot Hammarby och Gefle. Visserligen har också Helsingborg tuffa matcher(Blowit och Bajen), men jag tror att Helsingborg kommer att ta fler poäng än Djurgården.

Något om Allsvenskan kan du varje fall inte. :)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Malmö FF äger! :) MFF har störst årsinkomst av alla klubbar i sverige. 60milj/året..... Hammarby , Dif , IFKG. Tjänar bara mellan 20-25 milj/ året! :)

60 miljoner gick åt till en pensionerad finne (:!!!:)

Nemen dom har ju ingen bra laganda i sitt lag ju... Får se hur det går i CL-kvalet om dom klarar hettan!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor