Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

A.A, Vi kan väl vara överens om att Asyriska och Sundsvall ska åka ut då iaf :P

Ja, det kunde jag berättat för dig innan säsongen ens börja. :o

Om nu BoIS tar Gefle, vilket dom kommer göra med söderstjärnas comeback, så flyttar vi upp yngvesson och petterson på topp så är vi starkare än någonsin, så förlorar Halmstad och så går vi om om, sen så. Sen är vi back on the track. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det kunde jag berättat för dig innan säsongen ens börja. :rolleyes:

Om nu BoIS tar Gefle, vilket dom kommer göra med söderstjärnas comeback, så flyttar vi upp yngvesson och petterson på topp så är vi starkare än någonsin, så förlorar Halmstad och så går vi om om, sen så. Sen är vi back on the track. (w00t)

Vi får väl se vem som tar vem :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djurgårn e inget utan Larsen... Mattias Jonsson e sämst och tränarn har ingen makt över spelarna... Bajen åker till vischan o tar en trepoängare :D

Det kan ju vara ganska svårt att veta, speciellt nu när inte Jonsson har spelat någon match en så länge.

Djurgården kan ju vinna utan Larsen också, det visade dom tillexempel mot Sundsvall när dom van med 4-0. :)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara ganska svårt att veta, speciellt nu när inte Jonsson har spelat någon match en så länge.

Djurgården kan ju vinna utan Larsen också, det visade dom tillexempel mot Sundsvall när dom van med 4-0. B)

Jaja :P

Ang. din signatur så såg jag att matchen spelas på Råsunda...

Om ni räknar det som Stockholm så ta det! TA DET!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor