Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 A.A: Trodde du ja! Jag tror ALDRIG. Jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 A.A, Vi kan väl vara överens om att Asyriska och Sundsvall ska åka ut då iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bajen bärs o rakade brudar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Idag åker ÖIS till Södertälje och möter Assyriska. ÖIS måste vinna idag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 A.A, Vi kan väl vara överens om att Asyriska och Sundsvall ska åka ut då iaf Ja, det kunde jag berättat för dig innan säsongen ens börja. Om nu BoIS tar Gefle, vilket dom kommer göra med söderstjärnas comeback, så flyttar vi upp yngvesson och petterson på topp så är vi starkare än någonsin, så förlorar Halmstad och så går vi om om, sen så. Sen är vi back on the track. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bajen bärs o rakade brudar!!! Bajen mjölk och my little pony. Nä, jag bara skojade lite med dig. Men ni får råstryk på torsdag, både på planen och läktaren . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är inte nått hardcorefan till någon lag inom sport, men inom fotboll blir det IFK Göteborg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Färjestad och Timrå <-> Elitserien Fotboll, ingen Ferrari <-> F1 Mina andra favorit sporter utan direkta favoriter är Rallycross DTM STCC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OntiX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag hejjar på AIK i innebandy!!! inte fy fan gå o dö innebandy Men hejja på Björklöven ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ja, det kunde jag berättat för dig innan säsongen ens börja. Om nu BoIS tar Gefle, vilket dom kommer göra med söderstjärnas comeback, så flyttar vi upp yngvesson och petterson på topp så är vi starkare än någonsin, så förlorar Halmstad och så går vi om om, sen så. Sen är vi back on the track. Vi får väl se vem som tar vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nu tänker jag ta en bit ur en ramsa "Nón Mollare Mai" Italienskt lag säger jag bara. Sen är det såklart BLÅRÄNDERNA i futbol! Alonso & Renault i F1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bajen mjölk och my little pony. Nä, jag bara skojade lite med dig. Men ni får råstryk på torsdag, både på planen och läktaren . Ja som förra gången asså Nämen orka åka till Stadion, man sitter så jävla långt från planen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bajen mjölk och my little pony. Nä, jag bara skojade lite med dig. Men ni får råstryk på torsdag, både på planen och läktaren . Ord på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ord på dig. Djurgårn e inget utan Larsen... Mattias Jonsson e sämst och tränarn har ingen makt över spelarna... Bajen åker till vischan o tar en trepoängare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Djurgårn e inget utan Larsen... Mattias Jonsson e sämst och tränarn har ingen makt över spelarna... Bajen åker till vischan o tar en trepoängare Det kan ju vara ganska svårt att veta, speciellt nu när inte Jonsson har spelat någon match en så länge. Djurgården kan ju vinna utan Larsen också, det visade dom tillexempel mot Sundsvall när dom van med 4-0. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/ser_du_nu.JPG Redigerad 1 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det kan ju vara ganska svårt att veta, speciellt nu när inte Jonsson har spelat någon match en så länge. Djurgården kan ju vinna utan Larsen också, det visade dom tillexempel mot Sundsvall när dom van med 4-0. Jaja Ang. din signatur så såg jag att matchen spelas på Råsunda... Om ni räknar det som Stockholm så ta det! TA DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ja som förra gången asså Nämen orka åka till Stadion, man sitter så jävla långt från planen... Hade varit tufft och spela på Stadion istället för på råttsunda... BTW så har jag "9-1"-tifot som bild på min mobil . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Helsingborg - DIF ikväll. Jag ska kolla på matchen med gtapimp. (dock på tv :'( ) DIF kommer att krossa skåningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 BTW så har jag "9-1"-tifot som bild på min mobil . Nej jag föredrar att ha det på signaturen. Forza tifot mot Partizan på avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Helsingborg - DIF ikväll. Jag ska kolla på matchen med gtapimp. (dock på tv :'( ) DIF kommer att krossa skåningarna. Det är väl ännu mer synd om mig som får sitta och lyssna på radio . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts