Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) AIK. AIK - Trelleborg snart.. Edit : Fy fan vad dåligt självförtroende grabbarna har. Missade 30 lägen minst. Även fast klacken låter till centrum typ. Redigerad 16 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fotboll:Man Utd,MFF,Juventus,Real Madrid,Sverige,Lyon,Bröndby,Juventude,Celtic,Verona,AS Nancy,Anderlecht,Schalke 04,Fenerbache,Porto Ishockey:Brynäs,Alfta, Colorado,Sverige,Jokerit, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fotboll:Man Utd,MFF,Juventus,Real Madrid,Sverige,Lyon,Bröndby,Juventude,Celtic,Verona,AS Nancy,Anderlecht,Schalke 04,Fenerbache,Porto Ishockey:Brynäs,Alfta, Colorado,Sverige,Jokerit, Draupptrådaristheshit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 IsHockey: Frölunda Indians Fotboll: ÖIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ÅHH DJURGÅR'N OOOOAAH ÅHH DJURGÅR'N OOOOAAH FÖR ER SJUNGER VI DENNA SÅNG GÅNG EFTER GÅNG EFTER GÅNG ÅHH DJURGÅR'N OOOOAAH ÅHH DJURGÅR'N OOOOAAH FÖR ER SJUNGER VI DENNA SÅNG GÅNG EFTER GÅNG EFTER GÅNG.... Yeah! DIF i ALLT DOM ÄR MED I I NHL är det Colorado Avalanche... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 NHL: New jersey. Ishockey: Lukko. Fotboll: Tampere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 NHL: Colorado Allsvenskan(Hockey): Mif Redhakws Allsvenskan: Djurgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 I hockey endast san josé sharks för de har coolast tröjor annars är jag totalt ointresserad av sport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 I hockey endast san josé sharks för de har coolast tröjor Gjorde jag när jag var liten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Gjorde jag när jag var liten också Det gjorde jag med och nästan alla jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 I hockey endast san josé sharks för de har coolast tröjor annars är jag totalt ointresserad av sport Har du sett Mighty Duck of Anaheim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hockey: HV71 Fotboll: MFF Men jag hatar ändå sport! Bollsport är SÅ onödigt och tråkigt! (notera att det är MIN åsikt, dont make a big deal out of it) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Är inte med i sporterna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hockey: BRYNÄS såklart! Har för övrigt en liten sajt om dom: brynasfans.se Fotboll: GEFLE IF Finns inget annat http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/bif.jpg Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fotboll: GEFLE IF Oj de var roligt att få se en Gefle kille... Jag menar de finns ju inte så många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur menar du? Laget eller staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur menar du? Laget eller staden? Tänkte mest på laget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Landskrona BoIS. Nu tar vi Gefle och går om Halmstad, sen är vi på G igen. Tack Djurgården för att ni var så dåliga mot oss att det vände för oss i tabellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Tänkte mest på laget.... Vilket lag hejar du på då? A.A: Trodde du ja! Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts