Dusse Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 AIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Varför? Man "sviker" ju ändå inte "sitt" lag, eftersom de inte har något lag? Jo, dt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MultiplyO Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det folk måste förstå är att den riktiga sporten för män är Bandy, och då menar jag riktig bandy där man spelar på is och har snor i skägget. Laget att föredra i denna sport är då Villa Lidköping. Sen uppskattar jag visserligen andra sporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Färjestad BK Fotboll är jag inte så intresserad i.. men Liverpool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 IFK Göteborg sen lite mindre officiellt barca, liverpool och tottenham Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 AIK i alla lägen... Gillar även Toronto Maple Leafs sen jag var liten, och Tennessee Titans i amerikansk fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Miami Heat *NBA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Rätt många Gnagare här vad jag har sett Ses i Vasaparken imorgon! Qué será será Vi håller på AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 AIK's fans är jävla huliganer Iofs har dom flesta fotbollslagen huliganer ibland fansen.. Håller er till hockey.. den bästa sporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 AIK's fans är jävla huliganer Iofs har dom flesta fotbollslagen huliganer ibland fansen.. Håller er till hockey.. den bästa sporten Det märks vilka som tror på Media iallafall ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det märks vilka som tror på Media iallafall ! Lyssnar inte mycket på media.. Men i fotboll tar dom det för alvarligt, att man ska slåss och hålla på för en lek.. Sen vet jag att alla AIK's supportrar inte slåss.. Men AIK's Black Army ska ju vara den värsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag hejar påå .... SuomiPerkelevittu basebollaz.... Skitgrymt lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Lyssnar inte mycket på media.. Men i fotboll tar dom det för alvarligt, att man ska slåss och hålla på för en lek.. Sen vet jag att alla AIK's supportrar inte slåss.. Men AIK's Black Army ska ju vara den värsta Black Army är enbart den bästa klacken i Sverige och inget annat... Dom du syftar på är den s.k. Firman som går på AIK matcher enbart för att slåss...att säga at dom är AIK'are är fel, eftersom vi försöker motverka allt våld inom fotbollen, och all annan idrott. Det enda dom har gjort för AIK är att ge oss feta böter, låtit AIK lirat inför tomma läktare och skapat en jävligt dålig stämning när det går dåligt, då dom ska ta så kallade "kvartsamtal" med ledare och spelare... Så blanda aldrig ihop Black Army, Sveriges största och bästa klack, med ett gäng hulliganer som använder AIK som nån sorts täckmantel för att kunna göra det dom egentligen är där för: Slå varann på käften Redigerad 15 juli, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Djurgådens IF i både fotboll och hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Chelsea i fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Lyssnar inte mycket på media.. Men i fotboll tar dom det för alvarligt, att man ska slåss och hålla på för en lek.. Sen vet jag att alla AIK's supportrar inte slåss.. Men AIK's Black Army ska ju vara den värsta Det var mer media i dig än vad jag trodde! "AIK´s Black Army" Vad har dem med huligan bråken att göra? 98% Av AIK´s Fans sköter sig iallafall! http://www.sverigescenen.com gå in där och läs till dig lite fakta så förstår du snart att Black Army inte har något med bråken att göra! ------------- EDIT: Var bara tvungen att säga att Liquid_Ice vet ju iaf vad som är sanning och inte sanning, bra att det finns någon vettig! Redigerad 15 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 I hockey är det såklart Leksand som gäller. Har aldrig funnits något annat och kommer aldrig göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 I hockey är det såklart Leksand som gäller. Har aldrig funnits något annat och kommer aldrig göra det. Väldigt dåligt namn och håller på ett väldigt dåligt lag Glömde skriva med Arsenal(!!!!!!!) tidigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, ni kan ju gissa vilket lag jag håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts