Jump to content

Vilket lag hejar ni på?

quiksilver
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 314
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det märks vilka som tror på Media iallafall ;) !

Lyssnar inte mycket på media..

Men i fotboll tar dom det för alvarligt, att man ska slåss och hålla på för en lek..

Sen vet jag att alla AIK's supportrar inte slåss.. Men AIK's Black Army ska ju vara den värsta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i fotboll tar dom det för alvarligt, att man ska slåss och hålla på för en lek..

Sen vet jag att alla AIK's supportrar inte slåss.. Men AIK's Black Army ska ju vara den värsta

Black Army är enbart den bästa klacken i Sverige och inget annat...

Dom du syftar på är den s.k. Firman som går på AIK matcher enbart för att slåss...att säga at dom är AIK'are är fel, eftersom vi försöker motverka allt våld inom fotbollen, och all annan idrott.

Det enda dom har gjort för AIK är att ge oss feta böter, låtit AIK lirat inför tomma läktare och skapat en jävligt dålig stämning när det går dåligt, då dom ska ta så kallade "kvartsamtal" med ledare och spelare...

Så blanda aldrig ihop Black Army, Sveriges största och bästa klack, med ett gäng hulliganer som använder AIK som nån sorts täckmantel för att kunna göra det dom egentligen är där för: Slå varann på käften

Redigerad av Liquid_Ice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var mer media i dig än vad jag trodde! "AIK´s Black Army" Vad har dem med huligan bråken att göra? 98% Av AIK´s Fans sköter sig iallafall! http://www.sverigescenen.com gå in där och läs till dig lite fakta så förstår du snart att Black Army inte har något med bråken att göra!

-------------

EDIT:

Var bara tvungen att säga att Liquid_Ice vet ju iaf vad som är sanning och inte sanning, bra att det finns någon vettig! :lol:

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor